Saab 9-4X
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-10-2010 19:56 #1083413
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Saab 9-4X is gemaakt door G.J.M. Molenaar (GAST)
Zo hé, wat een bak, eerlijk gezegd! Dat was lang wachten, beetje RR achtig. Persoonlijk vind ik hem mooier dan de XC90. Nog eventjes wachten.....
Kijk even op Auto Scout 24....
Kijk even op Auto Scout 24....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-10-2010 20:55 #1291566
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Als het dan iets anders dan volvo kan zijn
Dan zie ik liever de saab boreas.
En nog liever de bmw gina. Maar da's allemaal een kwestie van smaak. (Ik vind de xc70 persoonlijk ook "mooier" dan de xc90.)
Maar als er ueberhaupt ooit al een einde zou komen aan het plezier dat ik met mijn huidige 940 beleef, wordt ie wel opgevolgd door een auto die zeker net zo goed is. Daarom kijk ik ook goed rond of ik nog een leuke 740 of 760 zie. (Zag ik vandaag nog een schitterende donkergrijze 240 polar rijden: fantastische wagens zijn dat zeg.)
Of bedoel je iets heel anders?
En nog liever de bmw gina. Maar da's allemaal een kwestie van smaak. (Ik vind de xc70 persoonlijk ook "mooier" dan de xc90.)
Maar als er ueberhaupt ooit al een einde zou komen aan het plezier dat ik met mijn huidige 940 beleef, wordt ie wel opgevolgd door een auto die zeker net zo goed is. Daarom kijk ik ook goed rond of ik nog een leuke 740 of 760 zie. (Zag ik vandaag nog een schitterende donkergrijze 240 polar rijden: fantastische wagens zijn dat zeg.)
Of bedoel je iets heel anders?
- Mark van Loo (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-10-2010 16:51 #1291614
door Mark van Loo (GAST)
Beantwoord door Mark van Loo (GAST) in topic Tsja
Eindelijk komt ie. Maarja, geen diesel, relatief onzuinige motoren, leeggewicht 2 ton(!) en formaat tussen X3 en X5.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-10-2010 15:26 #1291709
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inderdaad mooie auto, maar
Inderdaad mooie auto, maar ik vraag me af hoe groot ie overkomt als je er echt eens omheen loopt.
Maar dat heb je met plaatjes:-)
Maar dat heb je met plaatjes:-)
Moderators: Jerry Stam