verzwaarde veren plaatsen
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Formeel mag je alleen onderdelen monteren die op het sleuteladres zijn verkregen. Staat ook op het inschrijfformulier.RVL schreef : Moet ik daavoor nog aparte toestemming vragen als de veren al in mijn bezit zijn?
[edit: Henk was me (weer) voor]
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb de formulieren nog niet per stuk bekeken, dat zal ik het weekend eens gaan doen.Jouw formulier, Ries, daar staat op nieuwe veren achter.Als je dit niet geplaatst had in dit topic, had ik een set nieuwe veren voor je laten bestellen, die je aldaar had kunnen monteren.Ik begrijp, dat het anders is.henk 940LPT schreef : Montage zelf-meegebrachte onderdelen geregeld met Bas en/of Carlo ?
Volgens de regels van de sleuteldagen, is monteren van zelf meegebrachte onderdelen, niet toegestaan, behalve voor die zaken die niet verkrijgbaar zijn of niet op tijd geleverd kunnen worden en pas NA overleg met mij en/of Carlo (maar liever via mij, ik moet Carlo toch nog bellen)
Verzwaarde veren kan Carlo ook gewoon leveren, dus moet ik je helaas teleurstellen, Ries, montage hiervan is dus niet toegestaan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat is jammer, uiteraard ben je ook welkom, als je enkel voor de koffie komt, maar dat was je vast al wel bekend.RVL schreef : Dan ben ik er niet bij in Gemert. Schrap mij maar van de lijst