Ze kunnen best klussen, die Zweden
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Volgens mij heb ik een plaatje (of twee of drie) gezien, waarop te herkennen is, dat ie uit twee kofferdeksels, één nieuwe heeft gemaakt.
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De grootste persoonlijke afknapper voor mij zijn die S70 (??) achterlichten erin en die verschrikkelijke niet originele twotone lak erop.
Althans two-tone: de zwarte koffer en motorklep passen m.i. niet bij de auto.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Waar heb jij die plaatjes in die link dan gezien Mathy, ik ben ingelogd op dat forum maar ik zie op de plek waar foto´s moeten staan alleen maar logo´s.Mathy schreef : Hallo Bas
Volgens mij heb ik een plaatje (of twee of drie) gezien, waarop te herkennen is, dat ie uit twee kofferdeksels, één nieuwe heeft gemaakt.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
......ik reed gisteren bij ons door de straat en daar staat een S70 met een identieke kofferklep.Ik denk dus eerder, dat ie een S70 klep passend gemaakt heeft, maar ben na 20 pagina's foto's kijken en lezen, gestopt.Mathy schreef : Volgens mij heb ik een plaatje (of twee of drie) gezien, waarop te herkennen is, dat ie uit twee kofferdeksels, één nieuwe heeft gemaakt.
Die upgrade van de S70 koplampen, war trouwens wel een mooie, kan bij een S/V90 ook, kijkt een stuk mooier.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Heb jij enig idee waarom jullie op dat zweedse forum wel die plaatjes kunnen zien en ik niet? Ik zie alleen maar logo´s op de plekken waar foto´s staan.
Ton.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar wel erg knap gedaan...
grt
- André Struis
- Nieuw lid
-
Dat vind ik nou net mooi aan een 740.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Dan heb je o.a. <a href=" www.svenskavolvo7900klubben.se/phpBB3/vi...=29150&start=850 " target="_blank">deze pagina gemist.Baseman schreef : Ik denk dus eerder, dat ie een S70 klep passend gemaakt heeft, maar ben na 20 pagina's foto's kijken en lezen, gestopt.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Waarom is hier bijvoorbeeld niet een 940/960 carrosserie voor genomen? Het hoekige ruitje van de 740 vind ik raar staan naast de gestroomlijnde motorkap, spatborden en lampen van een S70.
Uiteindelijk heeft het geheel geen samenhang. Komt nog bij dat de chromen raam-lijsten gewoon niet samengaan met de afwijkend gekleurde motorkap en achterklep.
maar ik ben wat uiterlijk betreft misschien ook gewoon een mierenneuker...