koopje - 960 te koop met G3
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-10-2010 20:22 #1083176
door V700 register
koopje - 960 te koop met G3 is gemaakt door V700 register
Zie <a href="
auto.marktplaats.nl/volvo/384964279-volv...;fta_ind=10&fs=1
">hier.
Prachtig toch? En dat alles voor bijna niks...
Prachtig toch? En dat alles voor bijna niks...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-10-2010 20:26 #1290102
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedrijf
De aanbieder is 1 week actief op marktplaats. Ben wel benieuwd of dit echt een (voor de eerste keer) beginnende ondernemer is, of dat dit zijn tigste poging is....
- Jan Snijder (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-10-2010 20:35 #1290105
door Jan Snijder (GAST)
Beantwoord door Jan Snijder (GAST) in topic Bovendien
ontbreekt midden op de motor een afdekkap waardoor de bobine's open bloot aan vocht en ander onheil worden blootgesteld.
Ik zal wel negatief zijn maar een goede 960 voor dat geld is net zoiets als nog geloven in de Kerstman of Sinterklaas. Zeker niet bij een handelaar.
En als het een werkhok is dan zal de prijs vele malen vermenigvuldigd moeten worden voordat je er weer een technisch goede auto van hebt gemaakt. Het zijn koninklijke auto's en de prijzen van de onderdelen sluiten daar perfect op aan.
Groeten, Jan.
Ik zal wel negatief zijn maar een goede 960 voor dat geld is net zoiets als nog geloven in de Kerstman of Sinterklaas. Zeker niet bij een handelaar.
En als het een werkhok is dan zal de prijs vele malen vermenigvuldigd moeten worden voordat je er weer een technisch goede auto van hebt gemaakt. Het zijn koninklijke auto's en de prijzen van de onderdelen sluiten daar perfect op aan.
Groeten, Jan.
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-10-2010 21:55 #1290119
door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic prachtig?
tis maar wat je prachtig vindt. En voor "bijna niks" koop je meestal helemaal niks, behalve dan de ellende van de vorige eigenaar.
Maar goed, ieder zijn feestje.
av jb
Maar goed, ieder zijn feestje.
av jb
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-10-2010 22:30 #1290123
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic niet doen
Er klopt geen ruk aan die auto: verkeerde wielen, alarmsirene op een gekke plek, doorgezakte achteras, weggekraste info op de afschermkap van de distributieriem, zwarte ramen, geen lampenwissers meer op de auto, niet werkende website, hand bediende CV en toch alarm? inklapbare buitenspiegels.
Vooral afblijven en helemaal niet gaan kijken en rijden.
Vooral afblijven en helemaal niet gaan kijken en rijden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-10-2010 23:11 #1290135
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic en GEEN G3!!!
en GEEN G3!!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-10-2010 01:28 #1290153
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Maar het kan wel!
Mensen,
het is nog mogelijk!.
Ik heb niet zo lang geleden een 960 uit 95 LPG G2 gekocht voor 1250,-
Bij een handelaar..... Heeft 2 dagen te koop gestaan. Ik was al even opzoek naar een nette 960. In eens 15 km van mij stond hij te koop. Ik ben meteen gaan kijken en hem voor de vraag prijs gekocht.
Voorpijp was wel lek en geen automaat.
Verder hele goede en nette auto. 100% Dealer onderhouden.Ik ben naar de volvo geweest waar deze was onderhouden. Tot de laatste beurt heeft de vorige eigenaar daar alles laten maken.
Ik er heb net (vandaag) een electrische stoel er in gezet.heerlijke hobby auto
nu 380.000 km op de teller.super auto echt een koopje.
Maar deze lijkt me niet echt origineel meer. Idd de wielen, de missende onderdelen op de motor. Alarm op een vreemde plek. hangt behoorlijk door.Folie op de ramen....
Misschien iets voor de onderdelen?
gr. Martijn
het is nog mogelijk!.
Ik heb niet zo lang geleden een 960 uit 95 LPG G2 gekocht voor 1250,-
Bij een handelaar..... Heeft 2 dagen te koop gestaan. Ik was al even opzoek naar een nette 960. In eens 15 km van mij stond hij te koop. Ik ben meteen gaan kijken en hem voor de vraag prijs gekocht.
Voorpijp was wel lek en geen automaat.
Verder hele goede en nette auto. 100% Dealer onderhouden.Ik ben naar de volvo geweest waar deze was onderhouden. Tot de laatste beurt heeft de vorige eigenaar daar alles laten maken.
Ik er heb net (vandaag) een electrische stoel er in gezet.heerlijke hobby auto
nu 380.000 km op de teller.super auto echt een koopje.
Maar deze lijkt me niet echt origineel meer. Idd de wielen, de missende onderdelen op de motor. Alarm op een vreemde plek. hangt behoorlijk door.Folie op de ramen....
Misschien iets voor de onderdelen?
gr. Martijn
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-10-2010 11:46 #1290169
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Je kunt
Je kunt gewoon mazzel hebben (of goed je ogen open hebben gehouden
). Maar als je alles bij elkaar veegt wat hierboven opgemerkt is, krijg je in mijn ogen wel een totaalplaatje waarmee je besluit om deze auto niet te bekijken.
Zoiets voor onderdelen zou natuurlijk kunnen, maar dat zou ik alleen doen als ik specifiek iets zocht dat in goede staat in deze auto zit. En ik zou niet veel meer willen betalen dan datgene dat ik zoek. De staat van de (overige) onderdelen kan wel eens tegenvallen. Er staan geen foto's van het interieur bij de advertentie maar ik verwacht een uitgeleefd hondehok.
Zoiets voor onderdelen zou natuurlijk kunnen, maar dat zou ik alleen doen als ik specifiek iets zocht dat in goede staat in deze auto zit. En ik zou niet veel meer willen betalen dan datgene dat ik zoek. De staat van de (overige) onderdelen kan wel eens tegenvallen. Er staan geen foto's van het interieur bij de advertentie maar ik verwacht een uitgeleefd hondehok.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-10-2010 12:56 #1290182
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Toch zou ik wel eens een
Toch zou ik wel eens een kijkje willen nemen
Het apparaat staat maar een paar kilometers van mij vandaan.
De garage ziet er aan de buitenkant altijd verlaten uit net als de meeste auto's die er staan. Sommige zien eruit alsof ze op het randje van de sloop zitten, maar blijkbaar het wel waard voor de verkoop.
Ik ga d'r van de week toch ff langs om te kijken hoe die achterkant zo ver doorgezakt kan zijn.
De garage ziet er aan de buitenkant altijd verlaten uit net als de meeste auto's die er staan. Sommige zien eruit alsof ze op het randje van de sloop zitten, maar blijkbaar het wel waard voor de verkoop.
Ik ga d'r van de week toch ff langs om te kijken hoe die achterkant zo ver doorgezakt kan zijn.
Moderators: Jerry Stam