Weer eentje minder!
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-10-2010 12:48 #1083145
door Piet van der Plas
Weer eentje minder! is gemaakt door Piet van der Plas
Zonde, het was nog een mooie ook!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-10-2010 13:30 #1289918
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Waarschijnlijk
een geval van te zwaar en/of verkeerd geladen, en te hard gereden. Combinatie gaat dan slingeren en is niet meer te houden. Die gast is 18 jaar en zal het nu wel doorhebben dat een zware lading beslist geen kattepis is waar je heel bedacht op moet zijn.
Robert
Robert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-10-2010 14:54 #1289930
door V700 register
Denk dat ie wel iets ouder was, zelfs dat ie hem nieuw gekocht heeft in 97.Sterker nog, dat staat er zelfs bij, zie ik net.
Beantwoord door V700 register in topic Huh?
Dan had ie al vroeg een rijbewijs, als ie kan melden dat ie er maar 3 keer pech mee gehad heeft in 13 jaar tijd.robertm schreef : Die gast is 18 jaar en zal het nu wel doorhebben dat een zware lading beslist geen kattepis is waar je heel bedacht op moet zijn.
Denk dat ie wel iets ouder was, zelfs dat ie hem nieuw gekocht heeft in 97.Sterker nog, dat staat er zelfs bij, zie ik net.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-10-2010 15:20 #1289939
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Die rijd weer hoor
De auto is misschien verzekeringstechnisch total-loss maar een losse bumper en een ingedeukte kooiconstructie kan je maken en richten. Ik ga hem eens zoeken want volgens mij rijd ie weer....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-10-2010 16:05 #1289945
door V700 register
Volgens mij is het trouwens een 18-jarige die het over de auto van z'n ouders heeft.
Er staat overigens niet bij dat hij hem zelf getotald heeft - misschien reed z'n vader wel.
Beantwoord door V700 register in topic RDW
RDW kent het kenteken niet (meer). Maar het ziet er inderdaad uit als het allemaal wel meevalt. Hoewel die paravan wel een beetje raar omhoog staat...RVL schreef : Ik ga hem eens zoeken want volgens mij rijd ie weer....
Volgens mij is het trouwens een 18-jarige die het over de auto van z'n ouders heeft.
Er staat overigens niet bij dat hij hem zelf getotald heeft - misschien reed z'n vader wel.
Moderators: Jerry Stam