Volvoopgas.nl????

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-10-2010 00:01 #1290008 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic paar honderd

JP Elverding schreef : Was dat niet vroeger een BP station op de weg Maartensdijk - Utrecht? Of zit deze aan die parallelweg?

Klopt. BP zit een paar honderd meter verder (op de hoofdweg) en is een paar cent duurder, maar ook best laag in prijs

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-10-2010 00:02 #1290009 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Kockengen
Als ik me niet vergis zit hij ca. 1 km ten westen van de a2 bij Breukelen in Kochengen. Het tankstation Iesberts zit ca. 5 km ten oosten van de a2 in Utrecht noord. (Vlakbij de autoboulevard en en het taxatieadres Verkerk) Totaal afstandsverschil is ca. 10 km. Ik ben ook al zo vaak van plan geweest er een keer een "blik te gaan werpen", maar het is er nog steeds niet van gekomen. Ga het toch snel eens ondernemen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-10-2010 00:48 #1290013 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Overvecht

geejee schreef : Als ik me niet vergis zit hij ca. 1 km ten westen van de a2 bij Breukelen in Kochengen. Het tankstation Iesberts zit ca. 5 km ten oosten van de a2 in Utrecht noord. (Vlakbij de autoboulevard en en het taxatieadres Verkerk) Totaal afstandsverschil is ca. 10 km. Ik ben ook al zo vaak van plan geweest er een keer een "blik te gaan werpen", maar het is er nog steeds niet van gekomen. Ga het toch snel eens ondernemen.

Om precies te zijn, aan de andere kant van de Vecht. Wijk Overvecht, pal naast Tuincentrum Overvecht.

Moderators: Jerry Stam