De trots van Chris
- Gert-Jan De Jong (GAST)
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja ik snap niet dat er op het forum niet meer belangstelling is voor deze chip, hij is echt geweldig, en nog zuiniger ook merk ik.Gaan jullie (de bekende tuningliefhebbers), ook naar de Vkb? en op welke dag? kunnen we misschien even lekker o.h'en met een bakkie koffie er bij.JW schreef : Mooi! Ik hoorde van Martijn al dat ie het erg goed doet (niet alleen qua snelheid maar ook de soepelheid enzo).
- V700 register
- Nieuw lid
-
Chilm schreef :
Ja ik snap niet dat er op het forum niet meer belangstelling is voor deze chip, hij is echt geweldig, en nog zuiniger ook merk ik.Gaan jullie (de bekende tuningliefhebbers), ook naar de Vkb? en op welke dag? kunnen we misschien even lekker o.h'en met een bakkie koffie er bij.JW schreef : Mooi! Ik hoorde van Martijn al dat ie het erg goed doet (niet alleen qua snelheid maar ook de soepelheid enzo).
Ja ik heb ook een chip die wat beter aangepast is op de motor (met andere nokkenas en E85 etc) en ik moet zeggen dat dat dat echt goed gaat, verschil is goed merkbaar.
Ja, ik ga naar de VKB, waarschijnlijk ik op zaterdag.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wij,Rene Alders jan en ik gaan ook op zaterdag.
Groet Chris
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die chip van Martijn wil ik best wel eens proberen, maar voorlopig ben ik nog best tevreden met mn viking chip.
En om on-topic te zijn: Keurige 945 Chris! Mag nog wel een stukje omlaag, maar verder keurig subtiel!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat denk je maar ;bHet "fabeltje" van 50pk. per gasinjector kan trouwens definitief de vuilnisbak in.Enne... je moet echt even naar de Vkb komen hoor Michael, niet zeuren.Michael Oud schreef : Die chip van Martijn wil ik best wel eens proberen, maar voorlopig ben ik nog best tevreden met mn viking chip.