Help me deze S90 Executive NIET te kopen...
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Dat ligt eraan, aan welke kant van de weg je parkeert. Als ik zie hoeveel mensen een linksgestuurde auto aan de linkerkant van de weg parkeren (dus de bestuurdersdeur het dichtst bij de stoep) ...johnvang schreef : Als je wegrijd bij parkeren zie je erg weinig.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
@John: hoef niet speciaal aandacht hoor, maar schrijf de kop wel zo dat 'ie opvalt, Want ja, ik twijfel en vraag input, en tenslotte loopt 'ie morgenavond af. Vandaar.
Maarre, Geejee, hoe kom jij aan dat Executive-/Royal-embleem in je 'avatar'? Van je 960 Executive/Royal? Hebbiedie?
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Da's wat geweest. Gewoon eentje, niet 2 stuks opzij, en..., ik jok niet, een S90 embleempje, staat nergens "executive" bij. Levert regelmatig bij "puristen" wel eens commentaar op. Ik blijf het toch "net kunnen" vinden. En dankzij ons medelid Mathy, via "zijn magazijn mannetje".
- V700 register
- Nieuw lid
-
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
- Hedwig Lambrechts (GAST)
- Nieuw lid
-
Volgens mij is die nog altijd van een clublid.Heb er nog samen mee in England gezeten.Deze is in tegenstelling tot de Engelse zelfs een level III.Voor mij een reden om de Engelse te laten staan. Groeten,Hedwig960 estate 1996 schreef :
jpost schreef : Omdat je ok <a href=" link.marktplaats.nl/376565320 ">deze kan kopen?
Is D<a href=" auto.marktplaats.nl/volvo/376565320-unie...e-level-3-royal.html " target="_blank">EZE van clublid geweest aan schildje te zien op grille ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Die zou ik laten staan. Er staat geen woonplaats bij, maar de vermelde muntsoort en de site op de foto's doen Rusland vermoeden. Da's een eind weg. En "geen woonplaats" in combinatie met "Rusland" geeft mij geen goed gevoel. Maar ik kan me vergissen.
groetjes
Mathy
PS kan natuurlijk dat ie van ene meneer Poetin zijn geweest in de tijd dat die nog in Duitsland werkte.
- V700 register
- Nieuw lid
-