Ik stel mij voor.....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-09-2010 20:21 #1082779 door V700 register
Ik stel mij voor..... is gemaakt door V700 register
Beste Forumgenoten.
Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Pieter Koning en woon en werk in Almen(achterhoek), wij hebben een camping en groepsaccommodatie aan huis en dat baat ik uit met mijn vrouw.Wij hebben ook nog twee kinderen die zijn 2 en 3 jaar oud.
Voor iets meer dan een jaar geleden kocht ik een volvo v90 uit Duitsland. Deze heb ik vrij goedkoop gekocht met de kennis dat de koppakking lekte. Deze heb ik toen laten maken bij auto en emotie in Utrecht.
Toen ik net in de auto begon te rijden wilde ik ook wel weten of er een club was van deze vierkante auto's en kwam op deze site uit. Ik dacht toen aanvankelijk dat het inschrijven niet was gelukt maar nu ik een jaar later het nog eens probeerde was ik wel degelijk ingeschreven en vandaar dat ik mij nu wegwijs probeer te maken op de site. Wat ik mij ook afvraag is of ik niet al lang door de proeftijd heen ben op de site? omdat ik na een jaar pas actief word. De rede dat ik weer actief word is dat ik een paar problemen heb met de auto en daar graag een paar vragen over wil stellen op het forum. Tot zover mijn kennismaking.
Vriendelijke groet
Pieter.
PS. mijn naam op de site is nu mijn kenteken hoe verander ik dat?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-09-2010 20:38 #1287598 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Moderator
Hallo Pieter

79jvl5 schreef : PS. mijn naam op de site is nu mijn kenteken hoe verander ik dat?

Die kun je niet zelf vervangen, dat moet een moderator doen.  Die stuur je een werkend emailadres met daarin de nieuwe naam die je wilt hebben.  Het emailadres hebben we als back-up nodig, omdat we anders, zou er iets mis gaan, geen contact met je kunnen opnemen.  Met je oude inlognaam kon je er namelijk niet meer in zodra de inlognaam veranderd is.
Moderatoren herken je aan de "M" boven ieder bericht.
groetjes
Mathy     (moderator)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam