Heuvel: Ruitenwissers stoppen midden op de voorruit..Volgende heuvel: ruitenwissers gaan weer verder.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Zoals al in de titel vermeld..
Ruitenwissers aan, rijd over een heuvel, en ze stoppen meteen, volgende heuvel: ze gaan weer vrolijk verder.
Afentoe doet de interval stand ook niets, of slaat ie 2 of 3 x keer de interval over, en gaat die ineens weer.
Zekering is in orde, heb zo 1,2,3 geen losse kabels kunnen vinden [het regent, dus is niet lekker om buiten te gaan staan klooien]Massa lijkt me ook ok, anders zouden wel meerdere apparaten gek moeten doen, maar dat is niet zo.Tenzij de wissers een eigen massa hebben...
Ideeen?
Groeten,Gerben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jurriaan Nijkerk
- Nieuw lid
-
1. Blijf als Fries gewoon op het platteland, daar heb je geen heuvels.
2. Moet je dan toch zonodig heuvelachtig, sla dan telkens de eerste heuvel over en pak alleen de tweede heuvel.
3. Haal de schakelaar er uit en maak 'm schoon met contactspray. Werkt dit niet, dan een nieuwe / gebruikt-nieuwe schakelaar er in. Ik garandeer je niet dat de derde oplossing (in tegenstelling tot de twee eerste) de enige juiste is, maar ik herken het probleem.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klopt, die zit onder de paravent.gerryberrie schreef : Tenzij de wissers een eigen massa hebben...
- Hein Wolda
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
<div class="content">Aih helaas[of gelukkig? wat je maar wilt] ben ik een import Fries! ;)En zelfs op het platteland zijn tegenwoordig belagelijke heuvels in de weg te vinden...Jur schreef : Drie oplossingen:
1. Blijf als Fries gewoon op het platteland, daar heb je geen heuvels.
2. Moet je dan toch zonodig heuvelachtig, sla dan telkens de eerste heuvel over en pak alleen de tweede heuvel.
3. Haal de schakelaar er uit en maak 'm schoon met contactspray. Werkt dit niet, dan een nieuwe / gebruikt-nieuwe schakelaar er in. Ik garandeer je niet dat de derde oplossing (in tegenstelling tot de twee eerste) de enige juiste is, maar ik herken het probleem.
Haha, hoe ik het voormekaar moet zien te krijgen telkens alleen de 2e heuvel te pakken..Dan word het naast een heveulachtig, ook een gevaarlijk ritje.
Er is trouwens nog een 4e optie: niet te gaan rijen als het regent.
De 3e optie lijkt mij nog het best, zal dat es uitprobere.
Ik zal ook eens even naar het relais kijken.
Danku allen voor de adviezen.
Groeten,Gerben</div>
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- André Struis
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
<div class="content">Ja dat klopt, vandaag een beetje weinig puf en geen zin in lange verhaallijnen.</div><div class="content">Net zoals dat ik vandaag op de snelweg zat in de stromende regen met weigerende wissers. </div><div class="content">Volgende keer komt het weer goed </div><div class="content">Nog Bedankt voor het compliment.</div><div class="content"> </div><div class="content">Groeten,Gerben</div>Mr.Mukkes schreef : viel me opeens op, je schrijft altijd op een leuke manier en met lange verhalen, en toen opeens zag ik dat.....