Even officieel voorstellen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-09-2010 15:33 #1082592
door V700 register
Even officieel voorstellen is gemaakt door V700 register
Hallo Allemaal,
Hierbij wil ik mij even voorstellen, ik zit al een tijdje op het forum maar ben nu toch ook lid geworden.
Het geld is zojuist afgeschreven dus ben officieel lid met nummer 1186.
Mijn naam is John en ik ben in het bezit een volvo 740 GL uit '91.
Ik heb wel een vraag naar wie moet ik een pbtje sturen om het forum te koppelen aan het lidmaatschap?
Groet John
Hierbij wil ik mij even voorstellen, ik zit al een tijdje op het forum maar ben nu toch ook lid geworden.
Het geld is zojuist afgeschreven dus ben officieel lid met nummer 1186.
Mijn naam is John en ik ben in het bezit een volvo 740 GL uit '91.
Ik heb wel een vraag naar wie moet ik een pbtje sturen om het forum te koppelen aan het lidmaatschap?
Groet John
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-09-2010 15:44 #1286522
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leuk
Leuk dat je lid bent geworden !Lidmaatschap (met bijbehorende rechten) wordt automatisch aan je site-account gekoppeld (als je emailadres in de ledenadministratie overeenkomt met het adres waarmee je je op de site hebt geregistreerd). Kan soms een paar dagen duren, de penningmeester geeft jouw betaling door aan de secretraris, die werkt de adminstratie bij, en dat wordt dan bijgewerkt op de site door de webmaster/een moderator. Allen vrijwilligers dus niet gegarandeerd "next business day". Dacht dat ik iemand al had zien vermelden dat hij/zij lidnummer 1186 had, ben zeker in de war met jou dan ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-09-2010 16:32 #1286525
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic aller eerst welkom ik ben
aller eerst welkom ik ben ook net officieel lid maar bij mij moet het ook nog verder verwerkt worden, ikzelf heb het nummer 1172 denk dat het een oud nummer is wat opnieuw gebruikt is/wordt voor anderen lijkt mij ook wel net zo makkelijk anders krijg je van die gaten in je leden bestand vermoed ik kan er ook net zo goed naast zitten hahaha.
Greetings Tom,
Greetings Tom,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-09-2010 17:42 #1286531
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Goede keus
Heel hartelijk welkom John, een goede keus daar ga je geen spijt van krijgen.Lidmaatschapsgeld heb je er zo uit als je graag zelf sleuteld.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-09-2010 16:58 #1286593
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ook hallo
Ook welkom,
Ben ook net nieuw lid, weet het lidnimmer nog niet, er is iets misgegaan met het welkom pakket; moet nog binnenkomen. Heb met het lidmaatschap al veel plezier, aan de hand van de nu bereikbare informatie is inmiddels het zwaar gestoorde electrische systeem van mijn oude dame (760GLE 1983) weer tip-top; heb aan de hand van de schematuur een cruise control kunnen inbouwen, en ben voor een schappelijke prijs aan een electrisch verstelbare buitenspiergel gekomen via een mede lid. Nu nog remblokken voor en schokdempers voor vervangen dan is de dame weer nieuw. Zonder de documentatie van deze site zou ik er niet zelf aan beginnen. Ik kan leuk sleutelen, ben niet vies van vuile handen, maar zoeken en puzzelen hoe deze (toch wel essentiele) klusjes op de juiste manier gedaan moeten worden gaat me dan toch te ver. Mijn Volvo is 4 maanden geleden uit Finland overgekomen met 220.000 op de klok, en gisteren stond ie op 241.000 en een beetje. Dat gaat ongeveer op 60.000 per jaar uitkomen. Vanuit een Benz leasebak (c klasse) naar de 760 is geen enkel probleem geweest, de 760 ZIT gewoon veel beter, meer ruimte, rijdt klasse, en......... alles zat erop en eraan, en werkte meestal, na de electrische opknapbeurt werkt alles nu bedrijfszeker. Alleen de buitenspiegel (met verwarming) miste ik nog maar die gaat dus nu met de post binnenkomen Er zit nu alles in/aan de drieentachtiger wat ook op de Benz zat, gewoon klasse wat men in die tijd kon leveren. Ik ga nog wel uitzoeken of ik mij laatste wens kan verwezelijken,........ ik wil de diesel aan een automatische bak gaan hangen, ik heb nu een 5- bak, da's me te lastig met de file's.
Groet,
Andy
Ben ook net nieuw lid, weet het lidnimmer nog niet, er is iets misgegaan met het welkom pakket; moet nog binnenkomen. Heb met het lidmaatschap al veel plezier, aan de hand van de nu bereikbare informatie is inmiddels het zwaar gestoorde electrische systeem van mijn oude dame (760GLE 1983) weer tip-top; heb aan de hand van de schematuur een cruise control kunnen inbouwen, en ben voor een schappelijke prijs aan een electrisch verstelbare buitenspiergel gekomen via een mede lid. Nu nog remblokken voor en schokdempers voor vervangen dan is de dame weer nieuw. Zonder de documentatie van deze site zou ik er niet zelf aan beginnen. Ik kan leuk sleutelen, ben niet vies van vuile handen, maar zoeken en puzzelen hoe deze (toch wel essentiele) klusjes op de juiste manier gedaan moeten worden gaat me dan toch te ver. Mijn Volvo is 4 maanden geleden uit Finland overgekomen met 220.000 op de klok, en gisteren stond ie op 241.000 en een beetje. Dat gaat ongeveer op 60.000 per jaar uitkomen. Vanuit een Benz leasebak (c klasse) naar de 760 is geen enkel probleem geweest, de 760 ZIT gewoon veel beter, meer ruimte, rijdt klasse, en......... alles zat erop en eraan, en werkte meestal, na de electrische opknapbeurt werkt alles nu bedrijfszeker. Alleen de buitenspiegel (met verwarming) miste ik nog maar die gaat dus nu met de post binnenkomen Er zit nu alles in/aan de drieentachtiger wat ook op de Benz zat, gewoon klasse wat men in die tijd kon leveren. Ik ga nog wel uitzoeken of ik mij laatste wens kan verwezelijken,........ ik wil de diesel aan een automatische bak gaan hangen, ik heb nu een 5- bak, da's me te lastig met de file's.
Groet,
Andy
Moderators: Jerry Stam