is het wat?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-09-2010 22:37 #1082586 door V700 register
is het wat? is gemaakt door V700 register
geachte forum lezers,
na de verkoop van mijn 244, wil ik toch weer terug naar mijn oude liefde de 900 serie, daar de auto voorlopig als 2e auto wordt ingezet meteen maar besloten om voor het echte werk te gaan, een 960. 
Ben net wezen kijken naar deze: auto.marktplaats.nl/volvo/374936357-volv...24v-estate-1997.html
zag er netjes uit (alle bumper hoeken zonder beschadigingen) en een net interieur, wel uiteraard een paar plooien in de deurpanelen.automaat schakelt soepel, airco werkt niet, motor ligt mooi stil, alle andere elec. speeltjes werken naar  behoren, D-riem is idd vervangen, alle vloeistoffen netjes op niveau
Auto komt bij garage west vandaan en daarvoor bij Prinsenhof Haarlem. (is volgens mij nu Svala?)
volgens de NAP is de km stand onlogisch (laat ik morgen bij mijn eigen garage nog even nakijken)
Ik zal morgen tevens nog even met beide garages contact opnemen, omdat er geen onderhousboekje meer bij was.
Ik heb nog 2 vragen voor de kenners:
1. Kent hier toevallig iemand deze auto?2. graag hoor ik jullie reactie's
uiteraard zal de auto niet foutloos zijn maar daar is de prijs ook naar.
met vriendelijke groet Sander

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Boris Duijndam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-09-2010 23:11 #1286475 door Boris Duijndam (GAST)
Beantwoord door Boris Duijndam (GAST) in topic Hey Sander, Ik ken de auto
Hey Sander,
Ik ken de auto niet ook nooit in Haarlem zien rijden. Wat wil je precies weten?
Je hebt de auto bekeken maar niet mee genomen, waarom niet als ik vragen mag (vaak vind je daar onbewust je andwoord)

Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|

Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-09-2010 23:17 #1286477 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic wel hele andere mooie

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-09-2010 12:04 #1286508 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dank voor de
dank voor de antwoorden,
inmiddels wel al achterhaald dat de auto tot 2002 bij de volvo dealer in onderhoud is geweest tot en met de 180.000 km beurt. Daarna is de km stand wel logisch met circa 10.000 km per jaar toegenomen tot de huidige stand. 
De reden waarom ik hem nog niet gekocht heb dat er bij mij nog iets van twijfel inzit en ik ook nog een andere op het oog heb bij een, waarschijnlijk voor jullie, bekend adres in Best. Weliswaar is dat een sedan maar de verkopende party geeft mij veel meer vertrouwen. 
De link van de andere op MP is idd heel mooi maar iets boven het budget wat ik nu wil uitgeven. Overigens snap ik erg goed dat je voor dit budget geen exemplaar in concoursstaat zult vinden, maar ik heb geen haast en zoek er wel die in de basis goed is en enigzins netjes is bijgehouden gedurende de jaren.
grt Sander
p.s. Ik weet niet of de secretaris meeleest, maar ik ben erg benieuwd of hij nog in de grijze 945 diesel rijd. 

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-09-2010 12:14 #1286509 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Welke secretaris

mpsjmvh schreef : p.s. Ik weet niet of de secretaris meeleest, maar ik ben erg benieuwd of hij nog in de grijze 945 diesel rijd. 

Hallo Sander,
Als je onze vorige secretaris, nu voorzitter, bedoelt, dan is het antwoord ja.
Als je de huidige secretaris bedoelt dan is het antwoord nee. Zoals in de handtekening te lezen valt, heb ik "Ofilant" verkocht ivm een verplicht leasehok. We zijn wel weer aan het zoeken, maar moet eerst de huidige auto verkocht zijn (<a href=" link.marktplaats.nl/373840952 " target="_blank">Banaantje)

• Marc Jarmuszewski (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-09-2010 12:14 #1286510 door Marc Jarmuszewski (GAST)
Beantwoord door Marc Jarmuszewski (GAST) in topic Meelezen
Dag Sander,
Ik lees inderdaad mee, al ben ik geen secretaris meer maar hanteer ik tegenwoordig de voorzittershamer, en rijd nog altijd met plezier de grijze 945 met het two-tone dak. In de dik 4,5 jaar dat ik hem nu heb zijn er bijna 170K aan kilometers bijgekomen. Daarbij moet ik opmerken dat het originele interieur nu bij mij in de kelder staat omdat het heeft plaats moeten maken voor grijs leder en er bij 560K een ander, totaal gereviseerd blok is ingegaan. Dat is fase 1 van mijn twee-fasen project. Fase 2 is het zoeken van een 945/965 series 1 met een mooie koets en een gare motor, waar dan het blok van de grijze weer ingaat (en eventueel het interieur, afhankelijk van de kleur), maar dat zal wel een vijf-jarenplan worden.  Geen probleem, op dit moment rijdt De Oude Schicht nog prima.
Ik hoop dat je een mooie vindt (en er worden een aantal schoonheden aangeboden hier!) en dat we je weer terug mogen verwelkomen.
Groeten,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-09-2010 15:01 #1286519 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic heren, het is idd al even
heren,
het is idd al even geleden dat ik lid was dus was niet op de hoogte van de loopbaan ontwikkelingen binnen de vereniging. Maar ik bedoelde inderdaad de auto van de huidige voorzitter.
Zodra ik een mooi exemplaar heb bemachtigd zal ik zeker niet schromen om weer lid te worden van deze vereniging, tevens naar goed fatsoen een net voorstel rondje te doen.
om terug on-topic te komen, heb de eigenaar van de bovenstaande 960 estate laten weten nog even verder te kijken
groet Sander

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-09-2010 20:37 #1286535 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic zou sterk zijn...
&#160;
Heeft Robert M nu deze aangeschaft???? En jawel! En gefeliciteerd!
En alle andere Helmondse Volvi die aangeboden worden op MP, , met die verschillende verkoper-namen erboven, is dat eigenlijk allemaal "Wim's Classics"??
av JB 

Moderators: Jerry Stam