Volwaardig Lid

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-09-2010 12:04 #1082542 door V700 register
Volwaardig Lid is gemaakt door V700 register
Hallo allemaal,

Bij deze kan ik jullie melden dat ik volwaardig lid ben van het volvo 700 vereniging,
kwam net naar beneden gelopen toen de envelop letterlijk op de mat neer plofte, kon niet wachten dus koffie in-geschonken, zittend in mijn heerlijke relax stoel begonnen met de factor 700 kan jullie melden dat ik dus mijn koffie helemaal vergeten was, toen ik de factor(heel leuk blad) uit had en tot de ontdekking kwam van hé ik heb nog koffie was die dus koud, grrr dan maar nieuwe koffie zetten en direct op het forum, momenteel toch niets te doen en mn vriendin heeft de auto mee dus kan daar ook niet mee bezig, dan is er nog maar 1 ding te doen Het Forum en Hyves een beetje in de gaten aan het houden, vanavond als de Witte er is dan ga ik meteen even het bijgeleverde sticker voor op het raam op de auto plakken hehehehe.

ben benieuwd wanneer iedereen het ziet dat ik lid ben maar mijn lid nummer is 1172, 

Greetings Tom, 

(P.s. Nog bedankt voor de felicitatie Willem, Morgen 4 september wordt ik 26)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-09-2010 12:26 #1286187 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gefeliciteerd en welkom!
Gefeliciteerd en welkom!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-09-2010 12:41 #1286188 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic welkom
bij onze volvoclub en veel plezier ermee.
groeten aart

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-09-2010 14:06 #1286193 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Plezier   Dat had ik al als
Plezier

Dat had ik al als gebruiker maar het voelt toch wel prettig om Lid te zijn, en ik mag nu ook naar sleutel dagen en-dergelijken komen en dat is ook fijn,
Plezier zal ik ook zeker hebben en zal er ook nog veel van leren.

Greetings Tom, 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-09-2010 00:14 #1286215 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leuk
Gefeliciteerd heur  ;b

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-09-2010 11:20 #1286228 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heel herkenbaar.....

TGTF schreef : Hallo allemaal,

Bij deze kan ik jullie melden dat ik volwaardig lid ben van het volvo 700 vereniging,
kwam net naar beneden gelopen toen de envelop letterlijk op de mat neer plofte, kon niet wachten dus koffie in-geschonken, zittend in mijn heerlijke relax stoel begonnen met de factor 700 kan jullie melden dat ik dus mijn koffie helemaal vergeten was, toen ik de factor(heel leuk blad) uit had en tot de ontdekking kwam van hé ik heb nog koffie was die dus koud, grrr dan maar nieuwe koffie zetten en direct op het forum, momenteel toch niets te doen en mn vriendin heeft de auto mee dus kan daar ook niet mee bezig, dan is er nog maar 1 ding te doen Het Forum en Hyves een beetje in de gaten aan het houden, vanavond als de Witte er is dan ga ik meteen even het bijgeleverde sticker voor op het raam op de auto plakken hehehehe.

ben benieuwd wanneer iedereen het ziet dat ik lid ben maar mijn lid nummer is 1172,

Greetings Tom,

(P.s. Nog bedankt voor de felicitatie Willem, Morgen 4 september wordt ik 26)

De koffie wordt bij mij ook altijd koud als de "the big F" binnenvalt. Veel plezier bij de club!

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-09-2010 11:55 #1286231 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Gelukkig op tijd

TGTF schreef : Ik ben benieuwd wanneer iedereen het ziet dat ik lid ben maar mijn lid nummer is 1172, 

Hallo Tom,Ik moet nog even de nieuwe upload voor de ledenlijst gegevens in orde maken, dan zal de status aangepast worden

TGTF schreef : (P.s. Nog bedankt voor de felicitatie Willem, Morgen 4 september wordt ik 26)

Blij dat de enveloppe op tijd is aangekomen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-09-2010 16:28 #1286243 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb ik geen last van.......

TGTF schreef :  zittend in mijn heerlijke relax stoel begonnen met de factor 700 kan jullie melden dat ik dus mijn koffie helemaal vergeten was, toen ik de factor(heel leuk blad) uit had en tot de ontdekking kwam van hé ik heb nog koffie was die dus koud, grrr dan maar nieuwe koffie zetten

Daar heb ik meestal geen last van, ik heb er juist last van dat m'n koffie koud wordt als ik  het blad maak, en niet alleen de koffie, ook m'n eten, m'n bed zie ik te weinig en ga zo maar door.
maarreh welkom bij de club en leuk om te lezen dat de Factor boeiend genoeg is om de geneugten des levens even te vergeten. (dat betekent dat je dan ook de ellende even vergeet..........)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-09-2010 16:43 #1286245 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja

mderijke schreef :

TGTF schreef :  zittend in mijn heerlijke relax stoel begonnen met de factor 700 kan jullie melden dat ik dus mijn koffie helemaal vergeten was, toen ik de factor(heel leuk blad) uit had en tot de ontdekking kwam van hé ik heb nog koffie was die dus koud, grrr dan maar nieuwe koffie zetten

Daar heb ik meestal geen last van, ik heb er juist last van dat m'n koffie koud wordt als ik  het blad maak, en niet alleen de koffie, ook m'n eten, m'n bed zie ik te weinig en ga zo maar door.
maarreh welkom bij de club en leuk om te lezen dat de Factor boeiend genoeg is om de geneugten des levens even te vergeten. (dat betekent dat je dan ook de ellende even vergeet..........)

Tja zo heeft ieder zijn ding om te vergeten haha, ik had al veel reacties gelezen over de Factor maja ik had hem nog niet, Maar nu wel en daar ben ik erg blij mee, en ik moet melde knap stukkie werk de Factor ook mooie foto's er in van goede kwaliteit en daar bestaat maar 1 woord voor en dat is Klasse.

Greetings Tom, 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-09-2010 18:02 #1286248 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja en dat...
uit de polders van Steenbergen/Kruisland.
Ik kan heel goed voorstellen Maarten, dat het nodige koud wordt, het is elke keer een flinke klus, maar het resultaat is er ook naar!

Moderators: Jerry Stam