accesoire catalogus 700/900/S en V 90 (telbehors katalog - SVENSK)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-08-2010 08:44 #1082266
door V700 register
accesoire catalogus 700/900/S en V 90 (telbehors katalog - SVENSK) is gemaakt door V700 register
Volvotics,
Bij toeval ben ik in het bezit gekomen van de bovengenoemde catalogus, 259 pagina's met zwart wit foto's en omschrijvigen in het Zweeds, Fins, Spaans en Italiaans (soms ook Engels), varierend van Audio tot Zonnescherm.
Voor mij waren vooral de foto's nuttig maar de teksten zijn met een beetje fantasie ook bruikbaar. Probleem, de PDF is 12 MB groot en kan niet (althans door mij) als documentatie op het forum worden geplaatst omdat het document niet groter mag zijn dan 1 MB.
Is er iemand die het wel lukt of moet ik het document eventueel per email gaan versturen?
Groet
Bij toeval ben ik in het bezit gekomen van de bovengenoemde catalogus, 259 pagina's met zwart wit foto's en omschrijvigen in het Zweeds, Fins, Spaans en Italiaans (soms ook Engels), varierend van Audio tot Zonnescherm.
Voor mij waren vooral de foto's nuttig maar de teksten zijn met een beetje fantasie ook bruikbaar. Probleem, de PDF is 12 MB groot en kan niet (althans door mij) als documentatie op het forum worden geplaatst omdat het document niet groter mag zijn dan 1 MB.
Is er iemand die het wel lukt of moet ik het document eventueel per email gaan versturen?
Groet
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- John Dutman
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-08-2010 09:28 #1284469
door John Dutman
Beantwoord door John Dutman in topic hebben we al
Is het niet dezelfde als <a href="/node/10991" target="_blank">deze</a>?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-08-2010 13:02 #1284488
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Helemaal juist
Maar ik heb gezocht bij "Documentatie" wat mij toch een redelijke plaats lijkt, en daar is hij niet te vinden, daarnaast zou ik ook de steekwoorden iets uitbreiden, want geloof mij, zo wordt het document niet snel gevonden met de zoekfunctie op de site.
Overigens is deze wel veel makkelijker leesbaar
Groet
Bert
Overigens is deze wel veel makkelijker leesbaar
Groet
Bert
- John Dutman
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-08-2010 23:39 #1284524
door John Dutman
Beantwoord door John Dutman in topic toch
Hij staat toch echt bij het tabblad documentatie en dan volvo brochures en informatie. Maar met de zoekfunktie misschien niet?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-08-2010 23:47 #1284525
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Zoekfunktie
Hallo Volvisti
Eerder deze avond heb ik nog "accessoirescatalogus" ingegeven in de zoekfunktie hier linksboven. Het eerste zoekresultaat is de catalogus.
groetjes
Mathy
Eerder deze avond heb ik nog "accessoirescatalogus" ingegeven in de zoekfunktie hier linksboven. Het eerste zoekresultaat is de catalogus.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-08-2010 10:09 #1284538
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Catologus
Hij is er inderdaad, in ieder geval een bijzonder informatief boekwerkje met een hoog "hebbeding" hgehalte.
Groet
Groet
Moderators: Jerry Stam