mijn 760 in de Autoweek

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-08-2010 11:51 #1082237 door V700 register
mijn 760 in de Autoweek is gemaakt door V700 register
Hallo,
 Afgelopen maandag is de fotograaf van de Autoweek opbezoek geweest bij mijn ouders. Mn vader Hij heeft de redactie ge mailt i.v.m. de categorie de omzwaai. Hij is een zeer trouwe Volvo rijder, en besloot 2 jaar geleden van merk te wisselen. Het is toen een Peugeot 107 geworden. De reden was dat hij toch altijd maar in de file stond, en dat dit een stuk voordeliger was. Echter hat hij voor Mn moeder er nog wel een 940 bij. Nu is hij enkele weken geleden verongelukt met de 107, ondanks dat de auto totelos was is hij en Mn moeder er heelhuids uitgekomen, wat echt een wonder genmoet mag worden (sie foto’s in de Autoweek). Ondanks dat het autootje het zeer goed gedaan heeft bij de aanrijding, heeft hij besloten om toch weer Volvo te gaan rijden. Het is een nieuwe C30 geworden een R-Edition. Met deze auto staat hij binnenkort in de Autoweek en met op de achtergrond de 940 en de door ons samen gedeelde 760.  Zijn er meer leden die in de auto week of andere vergelijkbare bladen gestaan hebben? Lijkt me erg interessant om is te lezen.  

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Hendrik Teerink
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
09-08-2010 18:03 #1284312 door Hendrik Teerink
Beantwoord door Hendrik Teerink in topic ...

thomv schreef :  Nu is hij enkele weken geleden verongelukt met de 107

Ik schrok me rot toen ik dit las, meestal ben je er dan niet meer.... ;)
Ik zal hem kopen!

Amazon Combi '68 / 144 '72 / 244 '80 / 745 '85

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-08-2010 21:47 #1284337 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Dacht ik ook
Hallo Volvisti
Ik schrok ook, want in Nederland staat "verongelukt" voor "dood door ongeluk".  In Duitsland is dat overigens niet zo, daar is "verunglückt " gewoon "bij een ongeluk betrokken".
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-08-2010 08:12 #1284377 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoi Thom
Even een reactie op je vraag, of er nog meer leden in de autoweek hebben gestaan.
Dat weet ik niet, maar er staan er wel een paar in mijn review, Alleen denk ik niet dat je dat bedoeld.
Hier het linkje, <a href=" www.autoweek.nl/autoreview/20169/Volvo-760-GLE-Estate "> www.autoweek.nl/autoreview/20169/Volvo-760-GLE-Estate  deze is de mijne.
En deze rijd hier ergens in het oosten rond, <a href=" www.autoweek.nl/video/786/Klokje-rond-Volvo-740 "> www.autoweek.nl/video/786/Klokje-rond-Volvo-740
Groetjes Peter

Moderators: Jerry Stam