Iritante luchtstroming bij voeten bestuurder
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Het is volgens mij al eerder genoemd op het forum, en de oplossing ook.Maar terugvinden kan ik het niet.
Iniedergeval,
Al een behoorlijke tijd iriteer ik mij aan de luchtstroming bij de bestuurders voetenruimte.
Ook op vakantie met korte broek en slippers aan achter het stuur stoort deze luchtstroming mij enorm.
De kachelfan aan of uit, of andere standen haalt niks uit.
Waar komt dit vandaan en hoe is dit te dichten?
Bij lage snelheden is het niet opvallend, bij hoge-snelweg- snelheden is het heel opvallend.Het gaat dus mee met de rijsnelheid.
Afgelopen winter vond ik het ook ontezettend vervelend, warme lucht uit de roosters, maar koude winter lucht bij je voeten voorbij razend.Kachelstand op voetruimte zetten hielp niets, ja voor de bijrijder, maar voor de bestuurder niet.
Groeten,Gerben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- John Dutman
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Daat gaat alleen een beetje moeilijk...Mijn wagen heeft namelijk geen airco, ook nooit gehad.<div class="content">Groeten,Gerben</div>jdutman schreef : Heeft dat niet te maken met de Delta-Mil airco? Staat me iets van bij.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
<div class="content">Ik heb geen enkel idee? ik heb er al zitten zoeken maar niks gevonden.henk 940LPT schreef : Daar zit toch een klep die open dan wel dichtkan ?
Groeten,Gerben</div>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Of de hele klep zit er niet meer op en alleen het rooster nog.
De plek, waar de klep zit , maar eens afplakken en kijken of het daqn nog tocht Gerben.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Maar Links? ik heb altijd Rechts zitten kijken, de stroming komt volgens mijn gevoel ook van Rechts en niet van Links.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik gebruik hem zelf erg graag, vooral met warm weer en het dak open. Met korte broek is het vaak wel weer wat koud, dus het is prettig als de klep ook dicht kan.