Sla je slag in Frankrijk
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- John Blummel
- Nieuw lid
-

av JB
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wil je je aub proberen aan te passen aan de geschreven en ongeschreven regels van dit forum? De starter van dit onderwerp geeft een goede tip waar na jouw knuppel in het hoenderhok weinig aandacht meer voor is. Graag wat meer inleving in de goede bedoelingen van je mede-forummers. Denk je dat dit niet gaat lukken kun je je trollenstreken beter op een ander forum uithalen.
Groet,
Jan-Willem
- John Dutman
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vertel gewoon wat je bedoeld met "Zwitserland" Wat heeft het te maken met het begin ?
Wel een prima aanbieding. Let wel op het werkelijke bouwjaar ! In Frankrijk wordt er vaak een net iets werkeerd bouwjaar gezet in de advertentie. Met nieuwe banden en ct LIJKT het wel een goede aanbieding om verder te onderzoeken.
Mvg, Rolf
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik hoop dat de balans tussen leden en gebruikers op juistheid wordt opgemaakt. De een is lid, de ander gebruiker en kennelijk heb je ook zelfschrijvende spam.Chilm schreef : Beste "john b", ik vind je onderhand behoorlijk irritant worden hier op dit forum.Heb je geen ander tijdverdrijf dan hier te lopen "rellen".Je bijdrages voegen in het algemeen weinig toe, en de forumvervuiling is enorm, ik stem voor een ban zo onderhand.
Hoewel gebruikers waardevol kunnen zijn (zie eerdere discussies), als vereniging moet je ook voorkomen dat de ledenbijdrage door toedoen van deze groep verminderd. Menig vloeiende discussie of uitleg is door tussenkomst van de ondehavige gebruiker een zachte dood gestorven. Dat kan nooit de bedoeling zijn.
Gelet op de reacties van de mensen die hier tegen ingegaan zijn, lijkt het inderdaad verstandig deze storende factor de toegang te ontzeggen.
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Dus, "Ik zeg, Zwitserland". da's alles. Nogmaals, oorzaak alle commotie ontgaat mij, en, mag mij voor "trol" en wat dies meer zij laten kwalificeren, ook geheel volgens de regels van dit forum zeker. Zo leer je de humor- en letterlijk stijlllozen kennen. En met stijl doel ik op de verschillende stijlfiguren die onze Nederlandse taal (nog) rijk is.
Maar ja, niet iedereen kan dit begrijpen, alleen zij, aan wie het gegeven is. (Ironie?)
av jb
- V700 register
- Nieuw lid
-