Sla je slag in Frankrijk

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-07-2010 22:23 #1283142 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic antwoord
Vragen staat vrij.

av jb

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-07-2010 00:43 #1283150 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Irritant
Beste "john b", ik vind je onderhand behoorlijk irritant worden hier op dit forum.Heb je geen ander tijdverdrijf dan hier te lopen "rellen".Je bijdrages voegen in het algemeen weinig toe, en de forumvervuiling is enorm, ik stem voor een ban zo onderhand.Was het nou nog grappig, maar zelfs dat is niet het geval.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-07-2010 07:12 #1283158 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Trol

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-07-2010 07:28 #1283159 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic ban-de-trol
Ik zeg: doen! Maaruhh, wie is het??? Komt ie (of het), uit Zweden? Weggelopen uit een sprookje van Grimm?

av JB

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-07-2010 10:46 #1283169 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic John
Beste John,
Wil je je aub proberen aan te passen aan de geschreven en ongeschreven regels van dit forum? De starter van dit onderwerp geeft een goede tip waar na jouw knuppel in het hoenderhok weinig aandacht meer voor is. Graag wat meer inleving in de goede bedoelingen van je mede-forummers. Denk je dat dit niet gaat lukken kun je je trollenstreken beter op een ander forum uithalen.
Groet,
Jan-Willem 

• John Dutman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-07-2010 10:57 #1283171 door John Dutman
Beantwoord door John Dutman in topic wie
Wie gooit er nou een knuppel?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-07-2010 11:34 #1283182 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Trol
Een trol maakt een boel herrie , maar zegt niets !
Vertel gewoon wat je bedoeld met "Zwitserland" Wat heeft het te maken met het begin ?
Wel een prima aanbieding. Let wel op het werkelijke bouwjaar ! In Frankrijk wordt er vaak een net iets werkeerd bouwjaar gezet in de advertentie. Met nieuwe banden en ct LIJKT het wel een goede aanbieding om verder te onderzoeken.
Mvg, Rolf

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-07-2010 16:18 #1283198 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Eenheid

Chilm schreef : Beste "john b", ik vind je onderhand behoorlijk irritant worden hier op dit forum.Heb je geen ander tijdverdrijf dan hier te lopen "rellen".Je bijdrages voegen in het algemeen weinig toe, en de forumvervuiling is enorm, ik stem voor een ban zo onderhand.

Ik hoop dat de balans tussen leden en gebruikers op juistheid wordt opgemaakt. De een is lid, de ander gebruiker en kennelijk heb je ook zelfschrijvende spam.
Hoewel gebruikers waardevol kunnen zijn (zie eerdere discussies), als vereniging moet je ook voorkomen dat de ledenbijdrage door toedoen van deze groep verminderd. Menig vloeiende discussie of uitleg is door tussenkomst van de ondehavige gebruiker een zachte dood gestorven. Dat kan nooit de bedoeling zijn.  
Gelet op de reacties van de mensen die hier tegen ingegaan zijn, lijkt het inderdaad verstandig deze storende factor de toegang te ontzeggen.

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-07-2010 17:01 #1283199 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic Jan-Willem
Kennelijk begrijpt niet iedereen dat de inzending van die bijzonder mooie blauwe 945 uit CH louter een reactie was op Jeroen's posting, namelijk: "Ik zeg (schreef Jeroen) terug, en snel"!.
Dus, "Ik zeg, Zwitserland". da's alles. Nogmaals, oorzaak alle commotie ontgaat mij, en, mag mij voor "trol" en wat dies meer zij laten kwalificeren, ook geheel volgens de regels van dit forum zeker.  Zo leer je de humor- en letterlijk stijlllozen kennen. En met stijl doel ik op de verschillende stijlfiguren die onze Nederlandse taal (nog) rijk is.
Maar ja, niet iedereen kan dit begrijpen, alleen zij, aan wie het gegeven is. (Ironie?)
av jb

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-07-2010 18:13 #1283205 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic trollen
trollen zijn vooral in Noorwegen! Neem een keer de Trollen route (heel mooi trouwens)

Moderators: Jerry Stam