Witte 740 Estate gezien, voor 750 euri, met opendak.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-07-2010 01:05 #1282851 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bijzonder.

Mathy schreef : Hallo John
Hoeveel berichten heb je geschreven op het aangegeven tijdstip?
groetjes
Mathy

Hahaha. Lekker Mathy.

John: je kopieert en plakt nogal vaak wat - overigens even vaak zonder linkje te posten - waarna de lay out één grote chaos wordt. Dingen staan met te veel ruimte (spaties of enters) en niet uitgelijnd. In elk geval op de computers die ik gebruik, en schijnbaar ook op die van Mathy. 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-07-2010 07:44 #1282852 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic inhoud
Op de computer(s) die ík gebruik, zie ik niets van dat alles als door M&M omschreven als "chaos", en "zooitje". Wel overigens als ik ga letten op het in de regel alhier gebezigde taalge- danwel misbruik...
Bovendien: teveel spaties en/of enters, danwel het gebrek aan "linkjes" doet niets af aan het gegeven dat primair de intentie is op de inhoud te letten. (Inkopper?)    
Veul houdoe!
jb

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-07-2010 13:09 #1282865 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Linke soep.

john b schreef : Op de computer(s) die ík gebruik, zie ik niets van dat alles als door M&M omschreven als "chaos", en "zooitje". Wel overigens als ik ga letten op het in de regel alhier gebezigde taalge- danwel misbruik...
Bovendien: teveel spaties en/of enters, danwel het gebrek aan "linkjes" doet niets af aan het gegeven dat primair de intentie is op de inhoud te letten. (Inkopper?)  

Veul houdoe!
jb

Een linkje is in sommige gevallen wel handig John, als je bijvoorbeeld een advertentie onde de aandacht brengt... 
En wees eerlijk, een stuk tekst waarin interpunctie ontbreekt leest niet zo fijn als een stuk waar het wel present is. Da's 't zelfde bij een in de soep gelopen lay out. Ik heb in beide gevallen de neiging het niet te lezen, laat staan atwoord te geven.

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-07-2010 13:14 #1282866 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic linke soep 2
Inderdaad Michael,  en lees dan nu de tekst van je laatste posting nog eens zorgvuldig door. Leest dat dan fijn, woorden waarvan letters ontbreken?
wees gegroet,  JB.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-07-2010 13:50 #1282867 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Pakken
Oei, ga je me nu pakken op een missende r en n? Mathy en ik proberen je een tip te geven, maar het kan je schijnbaar niet al te veel schelen. Soit.

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-07-2010 14:27 #1282869 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic pakken, zakken en verkopen.
Nee, de pakkansen zijn daarvoor sowieso te gering. Blijf evenwel niet bij de pakken neerzitten.
Coda,  .
av JB

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-07-2010 23:12 #1282917 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Wat uitleg
Hallo John

john b schreef :           Deze bijzonder witte kleur wordt ook wel zilvergrijs genoemd

bron: RDW en eigen waarneming  02-07-2010     Ja      Kleur(en) GRIJS

Op het moment dat ik bovenstaande quote, staan er twee woorden; "kleur(en)" en "grijs".  Dien ik het in, dan staan er ook nog twee zinnen, een datum en het woordje "Ja".  Bij het quoten zie ik al, dat er met tabellen gewerkt is.  Kies ik voor HTML weergave (dat kan ik omdat ik moderator ben) dan zie ik heel veel HTML-commando's die je alleen nodig hebt, als je met tabellen werkt.  Na indienen, staan de woorden niet op een logische manier bij elkaar.
Je hebt dus liggen knippen en plakken zonder erop te letten, dat het resultaat lijkt op het origineel of ook maar enigszins redelijk uitziet.  Dat zie jij toch ook, dat dit nergens op lijkt zo?
groetjes
Mathy

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-07-2010 07:53 #1282928 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic knutselen.
Nee, ík zie niets verkeerds, integendeel, ziet er gelikt uit , gewoon info van de RDW-site,  op M&M's na verder geen commentaar.
dus: Boeiuhh!
Amen!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-07-2010 09:25 #1282931 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ?

john b schreef : Nee, ík zie niets verkeerds, integendeel, ziet er gelikt uit

John, dat kan je toch niet menen.Dat het een chaos is, vindt ik wel meevallen, geknip en geplak uit Word is erger, maar het heeft veel te veel lege regels en dat staat alles behalve gelikt.
Maar je wil blijkbaar graag gelijk hebben (volgens mij hebben we het daar al een over gehad, dus dat kan je krijgen), maar dan moet je niet verbaasd staan te kijken als jouw posting door een der moderators wordt aangepast.Zeker in een posting over een 740 die ik hier plaatste, waar deze discussie helemaal niets mee te maken heeft. (behalve dat het volgens jou gegevens waren over de auto).
Graag nu weer on-topic, als je een screenshot wil, van wat Mathy, Ik en de rest ziet op het scherm, en jij blijkbaar niet, kun je me een PB sturen met waar ik die heen kan sturen, maar er graag nu over ophouden.
Dank u.

Moderators: Jerry Stam