Kent iemand deze 960?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-07-2010 20:24 #1081997
door V700 register
Kent iemand deze 960? is gemaakt door V700 register
Hallo,
Eigenlijk een beetje voor de gein een bod gedaan(ben wel een beetje aan het kijken naar een 960 op LPG). Kreeg een mailtje of ik even wou bellen met de verkoper.
Tijdens het telefoongesprek werden een paar dingen even recht gezet nl. de km-stand is niet 384000 maar 484000km. En de beloofde db-riem met spanrol etc. wordt alleen gedaan als de vraagprijs word betaald. De beste man kon mij ook niet vertellen wat voor LPG-installatie erin ligt, maar hij zag wel een verdamper onder de motorkap zitten.
Ik mocht de auto wel meenemen voor de 2750,- die ik geboden had, maar dan wel zoals ie er nu bij staat.
Ik wil de auto opzich wel kopen, maar ik wil wel graag de zekerheid of hij op G3 kan worden overgezet.
Dus vandaar de vraag, kent iemand deze auto?
<a href=" link.marktplaats.nl/362578306 " target="_blank">Link naar mp.
Groetjes Harnt
Eigenlijk een beetje voor de gein een bod gedaan(ben wel een beetje aan het kijken naar een 960 op LPG). Kreeg een mailtje of ik even wou bellen met de verkoper.
Tijdens het telefoongesprek werden een paar dingen even recht gezet nl. de km-stand is niet 384000 maar 484000km. En de beloofde db-riem met spanrol etc. wordt alleen gedaan als de vraagprijs word betaald. De beste man kon mij ook niet vertellen wat voor LPG-installatie erin ligt, maar hij zag wel een verdamper onder de motorkap zitten.
Ik mocht de auto wel meenemen voor de 2750,- die ik geboden had, maar dan wel zoals ie er nu bij staat.
Ik wil de auto opzich wel kopen, maar ik wil wel graag de zekerheid of hij op G3 kan worden overgezet.
Dus vandaar de vraag, kent iemand deze auto?
<a href=" link.marktplaats.nl/362578306 " target="_blank">Link naar mp.
Groetjes Harnt
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-07-2010 20:38 #1282752
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Verdamper
Verdamper hoeft niet verkeerd te zijn, is wel verkeerd als er GEEN LPG injectiesysteem aan zit. Goed is Prins VSI, Landi LSI e.d., installaties met ringmixers/gasmengstukken zijn verkeerd. De kans op backfires is vrij groot ivm groot volume inlaatspruitstuk, met autobrand als gevolg. Maar bij laatstgenoemde systemen kun je G3 sowieso ook wel vergeten. Vraag anders Schouten in Heerenveen even welke installaties zij eventueel kunnen omkeuren naar G3.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-07-2010 20:47 #1282757
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic bekend
Hey Henk,
Dat van die ringmixer is bekend.
De verkoper kon over de telefoon even niet zo snel een merk/type vinden. En om nou naar Putten te rijden om even een blik onder de motorkap te werpen gaat me iets te ver.
Groetjes Harnt
Dat van die ringmixer is bekend.
De verkoper kon over de telefoon even niet zo snel een merk/type vinden. En om nou naar Putten te rijden om even een blik onder de motorkap te werpen gaat me iets te ver.
Groetjes Harnt
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-07-2010 20:58 #1282760
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Scheelt maar iets
Even maar 100000km verschil met advertentie , zo lijkt de auto natuurlijk makkelijker te verkopen ipv de 484000 km

Sorry foutje mijnheer .

Sorry foutje mijnheer .

- John Blummel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-07-2010 22:53 #1282779
door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic ga liever achter deze aan
VOLVO 960 2.5 24V Bild vergrössern
- Mark van Loo (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-07-2010 23:05 #1282781
door Mark van Loo (GAST)
Beantwoord door Mark van Loo (GAST) in topic en deze?
Of dit? Zeeer nette 960 zo lijkt het. Wel model ervoor maar toch.
www.autowereld.nl/volvo/960/3.0-24v-auto...-639925/details.html
www.autowereld.nl/volvo/960/3.0-24v-auto...-639925/details.html
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-07-2010 23:11 #1282782
door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic 960
Dacht dat er een estate gezocht werd, maar kan me vergissen, vandaar mijn estate-posting. Wel zelf ff ophalen in CH, maar dan heb je wel iets goeds.
Grüss Gott JB
Grüss Gott JB
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-07-2010 06:32 #1282791
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En
En nog even LPG G3 inbouwen....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-07-2010 09:12 #1282799
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic even heen en weer
even uit Zwitserland halen...niet iedereen heeft daar zin in lijkt me naast het feit dat je dan sowieso €500 tot €1000 bij de prijs kan optellen (invoeren, rest BPM, keuren, transport etc)
In mijn ogen is zo'n verkoper gewoon niet eerlijk en liegt hij over belangrijke info (typfout...yeah right) wat erop kan duiden dat er nog veel meer niet in orde is. Gevoelsmatig denk ik dat je meer 'vergeten' puntjes kan verwachten.
Voor dat geld zijn er wel meer kandidaten te vinden, gewoon in Nederland en misschien ook nog wel met G3.
succes
Ik woon trouwens in Nijkerk, 5min rijden van Putten. Als je wilt kan ik er eens langsrijden om de auto te bekijken...?
In mijn ogen is zo'n verkoper gewoon niet eerlijk en liegt hij over belangrijke info (typfout...yeah right) wat erop kan duiden dat er nog veel meer niet in orde is. Gevoelsmatig denk ik dat je meer 'vergeten' puntjes kan verwachten.
Voor dat geld zijn er wel meer kandidaten te vinden, gewoon in Nederland en misschien ook nog wel met G3.
succes
Ik woon trouwens in Nijkerk, 5min rijden van Putten. Als je wilt kan ik er eens langsrijden om de auto te bekijken...?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-07-2010 09:20 #1282801
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic klusjes
zo op de foto's te zien zijn de deurpanelen ernstig gerimpeld en achterlichten volledig dof. Dat kost je al heel wat en dan nog distributie, spanrollen etc plus datgene wat je niet ziet en niet weet
Moderators: Jerry Stam