960 gekocht bij merkwaardige dealer

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-07-2010 13:32 #1282741 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
Die stond gisteren bij de Intratuin op de woonboulevard Heerlen als ik mij niet vergis... ik stond althans tegenover een identieke 960 met dezelfde velgen (die ik niet eerder gezien heb). 
Veel plezier er mee!
Gr,
Philip 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Marc Jarmuszewski (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-07-2010 13:47 #1282742 door Marc Jarmuszewski (GAST)
Beantwoord door Marc Jarmuszewski (GAST) in topic Welkom bij de club
Ook al wil ik niet in herhaling te willen vallen ten opzichte van wat hier al gezegd is, toch kan ik niet anders zeggen dat dit er goed uitziet. De prijs is niet onredelijk uit wat ik lees, maar wel zou ik nu al de distributieriem (laten) vervangen. Dat heb ik bij alle auto's die ik gekocht heb laten doen, want zo weet je zeker hoelang de riem er al opzit en loop je een heel stuk minder kans op een dure reparatie vanwege een gebroken riem die er uiteindelijk toch langer op bleek te zitten dan dat men je heeft verteld.
Nogmaals welkom en veel plezier met je aanwinst.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-07-2010 14:38 #1282743 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Haha! Inderdaad. Ik was even
Haha! Inderdaad. Ik was even een boompje ophalen (flauw excuus om  de maat te bevestigen :) )
Dank jullie wel! Ben blij dat het een goede aankoop is gebleken.. Ik neem het advies ter harte om de riem te laten vervangen. Hij ziet er goed uit, maar ik ga de gok niet nemen om m te laten zitten.
Ben blij dat het kenteken gewoon kan blijven zitten.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-07-2010 15:41 #1282745 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ziet er goed uit!
Ziet er goed uit Nop(?) Esthetisch heel mooi zowel het koetswerk als de motor. Voor dit geboorte jaar een mooie prijs, zeker als het technisch ook in orde is. Wellicht ook van mij ten overvloede: vervang alsjeblieft die distributieriem Z.S.M.! En uh, naast de koop van deze Volvo is het lidmaatschap in ieder geval je 2e goede daad dit jaar! hihi Ik ben pas sinds kort actief lid (rij al jaaaaaaaaaaaren Volvo) en 2,5 jaar (opnieuw) lid. Heb ik echt geen spijt van. Nu heb ik een derde familie erbij. Voordeel, deze kun je kiezen, je ...familie niet. haha.
Veel plezier met je baksteen en het lidmaatschap.
Groeten, PieterPost

Moderators: Jerry Stam