boot van Dover naar Duinkerke

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-07-2010 17:49 #1081912 door V700 register
boot van Dover naar Duinkerke is gemaakt door V700 register
gister mijn 960 opgehaald uit de UK. zal snel foto's plaatsen.
Bij oprijden van de boot terug naar het vaste land zag ik een 760(?) de boot opgaan. Bij nadere inspectie (ahum...) bleek er een stikker op de kentekenplaat te zitten van de vereniging.
Wie was dit?
 Later nog tegengekomen bij tankstation langs de snelweg. Wij waren met een 960 en een S80 T6.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-07-2010 20:41 #1282382 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic was ik
En er zit ok een schildje op ;-) Heb een rondje Dover, Ashford, Hook, Yateley, Spalding en weer  Dover gedaan. Deels voor de zaak, deels plezier.Op LPG, goed te doen dus. "Nederlandse" aansluiting overal, prijzen tussen de 61 en 66 pence de liter.

Groet

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-07-2010 20:45 #1282383 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dacht
Dacht al dat jij het was, je had in een andere discussie al aangegeven nu die kant op te gaan :) Stond in het besloten deel van het forum, heb dat hier niet gepost omdat ik niet zeker wist of je afwezigheid niet aan de grote klok wilde hebben.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-07-2010 09:01 #1282407 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Aha
Ons rondje was wat groter. Wij zijn woensdagavond rond elf vertrokken vanuit regio Doetinchem naar omgeving Stoke-on-Trent (Newcastle-under-lyme) en zijn vrijdag ochtend rond half vier terug gekomen.
Op heenweg (en terug natuurlijk ook) met een S80 T6 (rustig verbruik rond 1:10, maar op terugweg zeker onder 1:6). En op terugweg op LPG met de 960. met idd "nederlandse" aansluiting. Even tanken net voorbij Duinkerke was een ramp. Het verloopstuk voor de franse aansluiting bleef vastzitten in het pistool... (gelukkig niet mijn verloopstuk, maar geleend van de pomp).
Gister koplampen omgezet en gewassen. Nu binnenkort langs de RDW om de "rest" te regelen. Daarna snel die afzichtelijke engelse trekhaak eraf halen...

Moderators: Jerry Stam