Case 39; Volvo redt de film
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nou dat kwam het; Ongeveer 40% van de film speelt zich af in of in de buurt van een 740 sedan, ik denk een Turbo (donkere achterruitjes). Leuke (USA) uitvoering met half leer, automaat, goud metallic en ontbrekende mistlampen. Ook geen kussentjes in de hoofdsteunen.
<a href=" images.allmoviephoto.com/2009_Case_39/2008_case_39_001.jpg " target="_blank"> Hier zie je Renee geboeid naar het Volvo embleem kijken terwijl ze de afneembare trekhaak uitklapt
Verder een niet zo goede film waar met name de clou volledig ontbreekt. Jammer ook dat de Volvo het niet droog houdt aan het einde.
Als ik jullie was zou ik wachten tot ie bij de Blokker ligt, de Volvo stukjes op je computer zetten en de rest wegkieperen.
Voor zover de komkommertijd berichtgeving
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark van Loo (GAST)
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Die is al gemaakt. Zoek maar eens op "Not without my Volvo".
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben het hier al vaker tegengekomen, de film Not without my Volvo.
Maar hoe ik ook Google, ik kom alleen fragmentjes tegen van ongeveer 17seconden.
Hoe kom ik aan deze film.
Groetjes Peter
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Hallo Peter,peter2801 schreef : de film Not without my Volvo.Hoe kom ik aan deze film.
Normaal gesproken zou deze via de webwinkel besteld moeten kunnen worden. Een andere optie is bij een evenement. Meestal is er dan wel iemand van het bestuur aanwezig en die heeft de nodige clubartikelen bij zich voor de verkoop.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Rob K.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mark van Loo (GAST)
- Nieuw lid
-
Jazeker! Gister weer een boel 850's, S70, V70 en 960s gespot met de ramen open.alexvanbemmel schreef :
mvloo schreef : Goeie tip Alex. Misschien zullen wij anders een Volvo-film maken? 90 min alleen maar Zweedse wielen?
Goed plan, ik zal de wieldoppen eens lekker poetsen
airco'tje nog lekker koud?
Morgen weer de 960 ontwaken, die kan nog veel kouder en harder blazen.
Binnenkort ga ik maar eens flink foto's schieten. Levert prachtige platen op met die laaghangende zon en glanzende lak. Kan ze desnoods nog allemaal achter mekaar zetten en een verhaallijn bedenken haha.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Moet je nu het schakelaartje gebruiken in de 960?