Verenigingsbadge
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2010 16:38 #1081716
door V700 register
Verenigingsbadge is gemaakt door V700 register
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2010 17:36 #1281354
door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Scheef
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2010 17:41 #1281355
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Altijd wat te .......
Ik heb gekeken maar ik zie geen scheve grille, maar stel dat het wel zo is hoe zet je dat recht?
- Hedwig Lambrechts (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2010 20:41 #1281381
door Hedwig Lambrechts (GAST)
Beantwoord door Hedwig Lambrechts (GAST) in topic Chique..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2010 20:41 #1281382
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoi
Ik zie wat Willem bedoeld, op de chromen rand van de gril linksonder ( vanuit de bestuurder gezien natuurlijk ) daar valt een randje schaduw over, zodat het op de foto lijkt alsof.
Als hij scheef zou zijn, eventjes de voetjes en houdertjes controleren of de grille daar wel goed in zit. Er is geen enkel merk waar de grille zo makkelijk bevestigd is dan bij Volvo.
Als hij scheef zou zijn, eventjes de voetjes en houdertjes controleren of de grille daar wel goed in zit. Er is geen enkel merk waar de grille zo makkelijk bevestigd is dan bij Volvo.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2010 21:18 #1281387
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik denk toch dat Willem
Ik denk toch dat Willem gewoon bedoeld dat de grille scheef zit, want dat zit hij namelijk ook
. t`Is geen gezichtsbedrog. Links zit aan de onderkant lager dan rechts. En derhalve zit rechts boven dus ook hoger dan links. Kun je zien een de rand tussen grille en motorkap en tussen onderkant grille en bovenkant bumpersierlijst.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-07-2010 11:30 #1281643
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic grille scheef
Toch nog maar eens gekeken of de wijze heren van dit forum gelijk hadden. En ja hij staat een klein beetje scheef. Even de boel eruit gehaald maar kan niets geks ontdekken waardoor ie scheef staat. Nokjes vallen keurig in de ringen en de verenclips boven zitten goed. Verder zijn er niet zoveel manieren om de grille anders te monteren. Misschien is de bumpersierlijst niet helemaal recht of heeft ie daar een tikje gehad. Iemand nog advies?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-07-2010 23:03 #1281707
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gewoon net als de oude
gewoon net als de oude timmer-mannen,
van een afstandje duim omhoog in de richting van de gril een oog dicht knijpen en dan staat hij ook recht
is lastig om dat voor elkaar te krijgen maar waarschijnlijk is het oog scheef waar de gril in valt met die nokjes of het ringentje past er niet helemaal lekker in.
van een afstandje duim omhoog in de richting van de gril een oog dicht knijpen en dan staat hij ook recht
is lastig om dat voor elkaar te krijgen maar waarschijnlijk is het oog scheef waar de gril in valt met die nokjes of het ringentje past er niet helemaal lekker in.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-07-2010 09:45 #1281727
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Re: Grille scheef
Ries,
Ik kan het op de foto niet goed zien, maar staat de linker koplamp ook wat te laag? Als dat het geval is kun je die omhoog brengen door de grille te verwijderen en dan de twee moeren die de koplampunit (incl. strip eronder en wissermotor) daar op hun plaats houden iets te lossen. De gaten zijn sleutelgatvormig en bieden dus speling, speciaal voor dit doel heb ik me laten vertellen. De nokjes van de grille zitten aan de koplampconstructie vast, waardoor je die tegelijkertijd rechtzet.
Ik kan het op de foto niet goed zien, maar staat de linker koplamp ook wat te laag? Als dat het geval is kun je die omhoog brengen door de grille te verwijderen en dan de twee moeren die de koplampunit (incl. strip eronder en wissermotor) daar op hun plaats houden iets te lossen. De gaten zijn sleutelgatvormig en bieden dus speling, speciaal voor dit doel heb ik me laten vertellen. De nokjes van de grille zitten aan de koplampconstructie vast, waardoor je die tegelijkertijd rechtzet.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-07-2010 11:10 #1281737
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Scherp op maandagochtend
Pieter, bedankt voor de tip ik ga er nu even naar kijken!
Moderators: Jerry Stam