Pre-apk-keuring regio utrecht

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-06-2010 20:52 #1081700 door V700 register
Pre-apk-keuring regio utrecht is gemaakt door V700 register
hallo allen,

eind juli mag ik voor de apk op. stiekem ben ik benieuwd wat de puntjes zouden kunnen gaan worden. Enige wat mij bekend is is wat laswerk aan de uitlaat, maar heb totaal geen kaas gegeten van de rest dus wil daar graag een van jullie voor vragen: wie wil, uiteraard voor een gepaste fles wijn, eens een half uurtje naar mijn auto kijken (740 2.3 GLE)?

Woon in Amersfoort, werk in Utrecht, maar wat verplaatsen is vanzelfsprekend geen enkel probleem :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-06-2010 21:53 #1281200 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vorige APK
Bij de vorige APK heeft u een papier gehad waarop staat aangegeven waar men op let. Neem dat ter hand en loop die punten zelf eens langs. Het zou best kunnen dat u zelf iets vindt ...

• Marc van der Marek (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
28-06-2010 21:53 #1281201 door Marc van der Marek (GAST)
Beantwoord door Marc van der Marek (GAST) in topic Een APK is geen loterij
Een APK is geen loterij waarbij je je auto aan de goden overlevert. Je zoekt een garage die je auto op een afgesproken tijd keurt, je er bij laat blijven, en alles beoordeelt waar je bij staat, en je vragen beantwoordt, een lijstje geeft van wat er mis is en je dat zelf laat repareren (of voor je doet), en nog minstens twee keer de auto op de remmenbank/brug zet om je reparaties bekijken, en pas afmeldt als de auto goedgekeurd is. Dat kan, allemaal voor hetzelfde bedrag. Mijn keuradres doet dit al jaren, voor 42,50 (70 km van Utrecht).

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-06-2010 22:18 #1281206 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vorige keer ging het enkel
vorige keer ging het enkel om de remslangen, deze zijn reeds vervangen. Verder waren er geen punten. Dat het geen loterij is weet ik ook wel. Keuren laat ik tzt doen in Montfoort bij SwedenParts, heb niet de indruk daar ooit belazerd te zijn :) 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-06-2010 20:26 #1281378 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic swedenparts in monfoort
swedenparts in monfoort lijkt mij ook een betrouwbaar adres,heb wel goede ervaringen op gedaan daar.
groet willem

• Mark van Loo (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-07-2010 00:40 #1281517 door Mark van Loo (GAST)
Beantwoord door Mark van Loo (GAST) in topic SP
Swedenparts zou ook mijn tip zijn. Ga er binnenkort ook heen. Lekker dicht bij Utrecht, enthousiaste lieden.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2010 10:09 #1281598 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kijken

davidvdheiden schreef :  wie wil, uiteraard voor een gepaste fles wijn, eens een half uurtje naar mijn auto kijken (740 2.3 GLE)?

Hoi,
Ik woon in de regio ede (20-25 km).
Ik wil best een uurtje naar jou auto kijken.
Helaas hou ik niet van wijn, maar als je een sixpack blikjes coca cola meenemt, zorg ik voor de stoelen en gaan we lekker een uurtje om jou auto zitten.
Agoes ..
Ik wil wel met jou een APK rondje lopen en wat tips geven, ben zelf een WTBer, dus daar ligt mijn kracht.
Van electronica weet ik niet heel veel.
Ik heb zelf meerdere oldtimers waaronder een 740 uit 1985.
Ik hoor het wel via PB...
Gr. Eelco

Moderators: Jerry Stam