Resultaat S90 poetser
- Mark van Loo (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-06-2010 20:41 #1281287
door Mark van Loo (GAST)
Ik geloof je uiteraard, je weet tenslotte waar je elke dag vol trots in stapt (ik mag morgen weer!) Ik dacht het verschil tussen een 960 en S90 te kunnen zien aan de in kleur gespoten bumperspoilers onderaan en de dorpels. Aangezien de jouwe dat niet heeft - ziet ie er uit als mijn 960. En dan hebben we nog RDW, maar terwijl ik dat zeg weet ik dat die er nog wel es een potje van maken haha.
Beantwoord door Mark van Loo (GAST) in topic Volvo S90
VolvoS90 schreef : En ja, het een echte S90 LE van '97 met alle denkbare opties
Ik geloof je uiteraard, je weet tenslotte waar je elke dag vol trots in stapt (ik mag morgen weer!) Ik dacht het verschil tussen een 960 en S90 te kunnen zien aan de in kleur gespoten bumperspoilers onderaan en de dorpels. Aangezien de jouwe dat niet heeft - ziet ie er uit als mijn 960. En dan hebben we nog RDW, maar terwijl ik dat zeg weet ik dat die er nog wel es een potje van maken haha.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-06-2010 21:03 #1281293
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja, dat viel mij ook op dat
Ja, dat viel mij ook op dat de mijne de grijze spoiler strippen heeft. Ik heb de vol blauwe gezien, maar moet dan toch eerlijk bekennen dat ik die met grijze spoiler strippen mooier vind. De volledige gespoten versie vind ik 'te simpel' zeg maar
Terwijl ze er meer moeite voor hebben moeten doen.
Anders hadden ze de hele bumper met die spoiler strippen moeten integreren. Ik denk dat ze bij Volvo gedacht hebben van laten we de verschillen tussen de S90 en de 960 op die manier duidelijker maken.
De mijne is waarschijnlijk 1 van de eerste S90'ers en toen waren ze nog niet wakker.
Overigens kun je het ook aan de dorpel strippen zien. De 960 heeft 960 staan, de S90 heeft Volvo staan. Maargoed dat hoef ik jullie niet te vertellen
Anders hadden ze de hele bumper met die spoiler strippen moeten integreren. Ik denk dat ze bij Volvo gedacht hebben van laten we de verschillen tussen de S90 en de 960 op die manier duidelijker maken.
De mijne is waarschijnlijk 1 van de eerste S90'ers en toen waren ze nog niet wakker.
Overigens kun je het ook aan de dorpel strippen zien. De 960 heeft 960 staan, de S90 heeft Volvo staan. Maargoed dat hoef ik jullie niet te vertellen
- Mark van Loo (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2010 23:52 #1281412
door Mark van Loo (GAST)
Beantwoord door Mark van Loo (GAST) in topic aha
Ja idd, ik zag laatst ook een blauwe S90 op MP en die bumpers vond ik dan wat kaal. Het is ook nooit goed bij de liefhebbers haha. Maar idd wellicht heb je net een ander modeljaar. Heb je wel afgeronde knoppen voor de stoelverwarming naast de pook ipv vierkante langs de handrem? Het zijn van die kleine dingen...
Vandaag in volle vaart op weg naar Arnhem, mooi de 960 van stal gehaald. Terwijl mijn passagier zich vergaapt aan mijn koude airco en 'm 'zo stil' vindt bij 140 zoef ik een blauwe S90 Executive voorbij. Blauw, kenteken R of S, dat weet ik niet meer. Was op A30, uur of half zeven. Iemand van hier?
Vandaag in volle vaart op weg naar Arnhem, mooi de 960 van stal gehaald. Terwijl mijn passagier zich vergaapt aan mijn koude airco en 'm 'zo stil' vindt bij 140 zoef ik een blauwe S90 Executive voorbij. Blauw, kenteken R of S, dat weet ik niet meer. Was op A30, uur of half zeven. Iemand van hier?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2010 10:20 #1281443
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic idd ik heb de afgeronde
- Mark van Loo (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-07-2010 00:39 #1281515
door Mark van Loo (GAST)
Beantwoord door Mark van Loo (GAST) in topic haha
Haha nou idd, dat blijkt. Een S90 met een beetje 960 trekjes. Ach, lekker speciaal. Geen luchtpomp? Ik wel. Je merkt er zelf niets van (alleen het milieu wellicht) maar zal idd weer iets opgeruimder onder de kap zijn.
Vandaag toevallig met S80 2.0T gereden, Volvo-event. Dus hup de 960 op de parkeerplaats gezet. Ze vonden het jammer dat de 960 weer weg ging
(tsja ik moet immers ook werken..) Stond er ook leuk bij zo! Toch leuk die reacties, want die Volvo-mensen rijden natuurlijk allemaal in het 'nieuw'. Overigens geen haar op mijn hoofd die een autowissel aankondigt, de 900-serie is heilig
Vandaag toevallig met S80 2.0T gereden, Volvo-event. Dus hup de 960 op de parkeerplaats gezet. Ze vonden het jammer dat de 960 weer weg ging
Moderators: Jerry Stam