Ik ben er echt helemaal klaar mee! ( met slopen)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
<div class="content">Super!rudiger schreef : ik heb idd het eerste stuk van de as na de har<strike>rd</strike>yschijf er uit kunnen trekken, ging natuurlijk niet helemaal vanzelf en ik lag nogal in een kronkel onder de auto maar ik heb het ding.
Plezier ermee Gerben!
Ik ben binnenkort zeer waarschijnlijk wel weer daar te vinden.Dan neem ik hem mooi mee.
Danku!
Groeten,Gerben</div>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ghia schreef :
Haha, ja zo kun je het ook lezen, ik kan niet zeggen dat ik nog nooit in de verleiding ben geweest maar zoiets doen is toch weer een een ander verhaal.... Ini ieder geval omdat ik bij RDW sloop in eigen beheer heb gevraagd en je daardoor verantwoordeljk bent voor hetgeen er nadien met auto/kentekenplaten en chasisnummer gebeurt wil ik ook niet dat iemand anders ( de sloophadel bv) nog iets met dat chassisnummer zou kunnen doen.rudiger schreef : Dus je hebt nu genoeg geoefend en bent nu klaar voor het echte omkatwerk ....
Ik weet nu ook hoe dik zo'n middenstijl is en dat er nog een 2e middenstijl in zit !
Groeten Rudiger
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
hdalhuisen schreef : Aan de binnezijde van de kofferbak boven het linker achterlicht zit daar ook nog een plaatje met het chasisnummer????
- Lol, dit is (was ) een Nederlandse wagen, maar alle chassisnummers van onze Volvos zitten echt wel in de middenstijl, Dat staat zelfs op het kentekenbewijs. Het staat ook op het gepopnageltde infoplaatje RV en soms, ook bij deze, <strike>op een klein plaatje op de voorste middenbalk....</strike>
Groet Rudiger
- V700 register
- Nieuw lid
-