vreemd luchtje
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-06-2010 15:06 #1081614
door V700 register
vreemd luchtje is gemaakt door V700 register
vanmorgen werd ik gebeld door mijn vriendin omstreeks half 11, helemaal in paniek ik sta stil midden op een rontonde (in Almere) en de auto doet niets meer en ik ruik een vreemd luchtje.
ik nog maar even een duo paracetamol achter in mijn keel gegooid (momenteel best last van mn rug), onder tussen mijn moeder opgetrommeld samen met haar naar Almere gegaan, bij aankomst bij de auto die half op de rotonde stond, toen kwam oom agent ook nog even pols hoogte nemen hebben we in over leg 1 het verkeer tegen gehouden en samen met de andere agent de auto even verder op in de berm gezet waar hij veiliger stond. anwb er maar bij gehaald (ben toch lid) die kwam tot de coclusie dat de start motor is blijven hangen en die dus kapoet is, nu adviseerde deze man om ook het kontaktslot te vervangen want daar zal waarschijnlijk ook een defect in zitten want mijn vriendin zij nog dat de radio ook aan en uit ging en de ventilatie dienst weigerde en de richting aanwijzer deed ook niet wat er van verwacht werd,
auto aangesleept en met een rustig gangetje van 100 km\h naar emmeloord gereden, even gespeurd op internet en kwam daar Hunterparts.nl tegen even gebeld en voor
50 euro een andere start motor + kontakt slot geen geld al zeg ik het zelf.
nu nog even ophalen en er samen met een familie lid er even onder sleutelen, moraal van het verhaal: weer wat meegemaakt met de 20 jaar oude jonge dame en we steven gewoon weer af op het volgende wat de geest gaat geven maar we houden haar met liefde in de buurt.
Tom,
ik nog maar even een duo paracetamol achter in mijn keel gegooid (momenteel best last van mn rug), onder tussen mijn moeder opgetrommeld samen met haar naar Almere gegaan, bij aankomst bij de auto die half op de rotonde stond, toen kwam oom agent ook nog even pols hoogte nemen hebben we in over leg 1 het verkeer tegen gehouden en samen met de andere agent de auto even verder op in de berm gezet waar hij veiliger stond. anwb er maar bij gehaald (ben toch lid) die kwam tot de coclusie dat de start motor is blijven hangen en die dus kapoet is, nu adviseerde deze man om ook het kontaktslot te vervangen want daar zal waarschijnlijk ook een defect in zitten want mijn vriendin zij nog dat de radio ook aan en uit ging en de ventilatie dienst weigerde en de richting aanwijzer deed ook niet wat er van verwacht werd,
auto aangesleept en met een rustig gangetje van 100 km\h naar emmeloord gereden, even gespeurd op internet en kwam daar Hunterparts.nl tegen even gebeld en voor
50 euro een andere start motor + kontakt slot geen geld al zeg ik het zelf.
nu nog even ophalen en er samen met een familie lid er even onder sleutelen, moraal van het verhaal: weer wat meegemaakt met de 20 jaar oude jonge dame en we steven gewoon weer af op het volgende wat de geest gaat geven maar we houden haar met liefde in de buurt.
Tom,
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Minder
Meer
23-06-2010 15:12 #1280743
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Hunter
Hallo Tom
Ik woon bij de eigenaar van hunter in de straat
Wil het ook wel bij ze ophalen en je toe sturen, tenzij je dichtbij woont?
Wil je dan ook wel helpen bij het vervangen van de startmotor.Is een leuk klusje, dat ik al een paar keer heb mogen doen.
50 euri is inderdaad geen geld bij hun, verbaas ik me over, over het algemeen vond/vind ik ze erg duur..
Groeten,Gerben
Ik woon bij de eigenaar van hunter in de straat
Wil het ook wel bij ze ophalen en je toe sturen, tenzij je dichtbij woont?
Wil je dan ook wel helpen bij het vervangen van de startmotor.Is een leuk klusje, dat ik al een paar keer heb mogen doen.
50 euri is inderdaad geen geld bij hun, verbaas ik me over, over het algemeen vond/vind ik ze erg duur..
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-06-2010 17:33 #1280751
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou bedankt voor je voorstel
Nou bedankt voor je voorstel maar ben inmiddels alweer thuis met de onderdelen, en de prijs is volgens mij maar net wat je nodig hebt en ik denk aan de hoeveelheid die hij heeft liggen daar speelt hij ook op in en logisch want als de AH overal maar 1 ding van heeft word het ook heel duur om maar een voorbeeld te noemen, maar monteren met monteren mag je van mij best helpen hoor ongeveer 30 min rijden van Gorredijk woon in Emmeloord maar anders kan een familie lid mij ook helpen hoor.
Groet Tom.
Groet Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-06-2010 22:47 #1280789
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Start motor zit er alweer op
Start motor zit er alweer op en sleutel omdraaien en lopen als een zonnetje( het starten gaat zelfs iets stiller dan voorheen toch wel weer een plus punt!!!!
kontakt slot vervangen was niet nodig zag geen bijzonderheden aan de pinnen mooi schoon geen pitjes of zwarte vlekken dus heb het gewoon laten zitten.
kontakt slot vervangen was niet nodig zag geen bijzonderheden aan de pinnen mooi schoon geen pitjes of zwarte vlekken dus heb het gewoon laten zitten.
Moderators: Jerry Stam