H&M loods gaat weg Heeft u er nog spullen staan dannnnn.. !!!!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Heb hier ook een aantal dagen (en nachten) doorgesleuteld aan mijn 740...
Is er inmiddels een alternatief?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Helaas niet. Ik heb er m'n (voorste) remschijven vervangen (door gegroefde ex-brembo's) en m'n 60 liter tank vervangen door een exemplaar met 75 liter inhoud. (Tjesus, was die terugweg, gevoelsmatig, lang)
groetjes
Mathy
Is dat simpel te doen, zo'n tank wissel? Met het grote onderhoud aan de 740 wil ik doe ook meenemen.Mathy schreef : Helaas niet. Ik heb er m'n (voorste) remschijven vervangen (door gegroefde ex-brembo's) en m'n 60 liter tank vervangen door een exemplaar met 75 liter inhoud. (Tjesus, was die terugweg, gevoelsmatig, lang)
Overigens, is de loods al weg?
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- V700 register
- Nieuw lid
-
jhuijsmans schreef :
Overigens, is de loods al weg?
Zo plat als een dubbeltje is de loods.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ja en nee. Ik heb hier al redelijk veel over geschreven. Zoek even op "60 liter naar 75 liter tank". Maar kort samengevat (uit het hoofd), tank met ophangbeugels moeten overgezet worden, inclusief de dikke slang die op de vlotter/pompunit zit (aan de buitenkant van de tank), een van beide leidingen moet worden vervangen (weet nog niet of de leiding door een leiding die bij een later bouwjaar hoort past, momenteel heb ik er een brandstofslang onder zitten, net als Wytze overigens), de tank onder de bestuurdersstoel kan weg, de brandstofmeter van de nieuwe tank moet ingebouwd worden in de tellerunit en de aansluitingen op de tellerunit moet iets aangepast worden. Staat als het goed is allemaal beschreven op het forum.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bedoel je de tank, of de pomp die daar bij eerdere modeljaren zit ? Hebben de grotere (75L) tanks altijd de sterke intank-pomp waardoor de pomp onder de stoel kan vervallen ?Mathy schreef : de tank onder de bestuurdersstoel kan weg
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik bedoel inderdaad de pomp. De 75 liter tank heeft volgens mij altijd de sterkere intankpomp. Maar helemaal zeker ben ik daar niet van.
groetjes
Mathy
- André Struis
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Maar die loods zullen ze niet voor ons gebouwd hebben.
groetjes
Mathy