Pechdag

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-05-2010 23:40 #1081302 door V700 register
Pechdag is gemaakt door V700 register
Dit stukje is puur als mededeling bedoelt.
Vanochtend heb ik mijn dochter naar het ziekenhuis gereden om haar keel- en neusamandelen te laten knippen. Voor een kind allemaal erg vervelend en voor de ouder niet minder. Je kunt namelijk niets doen, behalve vertellen dat het echt beter wordt dan voorheen.
Na 2 x overgeven en de nodige vochtdoseringen, volgt ontslag. Ik zelf inmiddels kreupel van het staan en zitten, op krukken met kind op schouder naar auto, tas op rug en het grootste knuffeldier dat ze kon vinden onder de arm.
Dan lijkt de auto scheef te staan. Beetje zachte band. Eerst kind naar huis en dan een beetje luchthappen bij de pomp. Op de provinciale weg vult mijn dochter het kotsbakje met de laagste viscositeit die de maag kan produren. Keurig in het bakje en precies tot het randje. Waar en vooral hoe, stop je op de provinciale weg zonder P vermeldingen ? NIET. Je kan het ook niet -rijdend zonder een tegenprestatie- op soepele wijze uit je raam laten waaien.
De auto heb ik uit laten rollen en zonder remmen ben ik bij de eerst mogelijke afslag gestopt. Daar vanuit het raam een gemeenteperkje bezuurd.
Het schudden van de lege band viel extra op door een abnormale klotsbeweging in het kotsbakje.
Thuisgekomen kind in bed en ik naar pomp. Gelijk keuze gemaakt voor reparatie. Onderweg naar garage ging ik echt van links naar rechts. Ik reed gelukkig niet voor niets naar de garage. De auto had 2 lekke voorbanden. Nu niet meer overigens 2 x nieuwe band.
<u>Welke stelling is waar</u>
a. ouders met kinderen met geknipte amandelen kunnen lekke banden hebben
b. ouders met kinderen zonder geknipte amandelen hebben geen lekke banden
c. Sieneke is door naar de finale

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-06-2010 00:09 #1278387 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic A B C
A- Dit jaar al 5 lekke banden gehad.......... 31 mei 2010...
B- Toen m'n beide dochters haar amandelen geknipt werden/waren toevallig net geen lekke band.
Ik vind het wel een ingreep die tegen kindermishandeling aanleund.
Als ze onder narcose gaan lijken ze wel straaaaaal bezopen.......................
Als ze wakker worden kan je ze troosten, omdat jij dit alles voor hen geregeld hebt.
Er zijn weinig dingen die ik me kan herineren uit m'n eigen amandel-knip-tijd-leeftijd.
Maar m'n Vader en Moeder waren toch wel de grootste "landverraders"door mij zomaar alleen in dat ziekenhuis achter te laten, dat weet ik nog wel!!
C- Dat songfestival, ik weet niet welke medische ingreep er voor nodig is om dit te winnen...........
Een kruising tussen een Opa uit Breda en een puber uit Arnheim werkt niet.

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-06-2010 07:54 #1278399 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic de wetgeving.
Het schijnt dat er een regel in de wetgeving is die voorziet in het 'toestaan dat ouders met kinderen met hoge nood ed. wél mogen stoppen langs de kant van de weg en dan geen boete krijgen'.....
Dat verklaard en lost het lekke banden probleem natuurlijk niet op, maar het zal zeker schelen in het adrenaline gehalte in het bloed van de betreffende ouder aan het stuur!
Hadden wij vorige week niet al geconstateerd dat je rechter voorwiel zachter was dan toen je thuis was weggegaan?
Morgen maar weer wat puntjes op de spreekwoordelijke 'i' zetten.... kan je daar weer van gaan genieten en ben je deze pechdag zo weer vergeten!

GG,

Moderators: Jerry Stam