even voorstellen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-05-2010 19:10 #1081240 door V700 register
even voorstellen is gemaakt door V700 register
Hallo, ik wil me bij deze (opnieuw) voorstellen. Ik ben Ralph van der Schelling in 2004 ben ik ook al eens lid geweest maar door verhuizingen en verandering van auto heb ik een poos geen volvo gehad. maarrrrrr daar gaat volgende week weer verandering in komen. Omdat mijn huidige auto, een audi 80 uit 1989 te klein is geworden en ik graag een automaat wil hebben heb ik een Volvo 960 uit april 1996 gevonden het gaat om een donkerblauwe sedan met een 2.5 24 v met automaat. 277dkm op de teller dus net ingereden. Ik kan haast niet wachten tot volgende week. Lekker de lak weer mooi oppoetsen want die is wel een beetje dof geworden en de deurpanelen repareren want die zijn een beetje gescheurd aan de bovenkant. Kwaaltje van de 900 serie heb ik begrepen. En ik moet even het gaspedaal omzetten want ik denk dat hij van iemand is geweest met alleen een linkerbeen. Het gaspedaal zit namelijk links van het rempedaal.
Ik zal ook even iets vertellen over me zelf. Ik werk als planner/centralist op een taxi/touringcarcentrale. Ik woon tegenwordig in het immer schone Wijk bij Duurstede. na een omzwerving via Hillegom en Antwerpen hier de liefde van mijn leven gevonden en woon inmiddels al weer bijna 2 jaar samen.
 Gr Ralph van der Schelling

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-05-2010 19:35 #1278072 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic welkom
Welkom en veel plezier met je nieuwe aanwinst
En hoop dat je veel veilige kilometers mag rijden
Als je de auto heb upload eens een foto
Groetjes Peter67

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-05-2010 19:47 #1278073 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vreemde lokatie gaspedaal
Hoi welkom terug hier. Wat apart, het gas links van de rem. Maar de redering van alleen een linkerbeen kan ik volgen, na enig nadenken (ik heb zelf geen automaat) :-). Maar moet er niets op het kentekenbewijs staan als er een dergelijke modificatie is gepleegd? Zeg maar net als handgas, of een handrem? Hoe dan ook veel plezier met de auto en succes met de deurpanelen. Maarten

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-05-2010 20:15 #1278078 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welkom terug
Hallo Ralph,
Welkom (terug) hier en gefeliciteerd met je nieuwe auto. Ik ben zelf net een jaar lid van deze mooie club.
Mijn moeder woont in Wijk (het 2e huis na het stoplicht), dus wie weet zie je daar mijn 945 nog wel 'ns op de oprit staan.
Dat zal wel lekker rijden, met dat gaspedaal links.

Moderators: Jerry Stam