PKK dag 22 mei 2010

• Henk Huisman (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-05-2010 18:42 #1081126 door Henk Huisman (GAST)
PKK dag 22 mei 2010 is gemaakt door Henk Huisman (GAST)
  Vandaag  samen met Bert naar de PKK dag geweest in Emmeloord.Was weer reuze gezellig met prachtig weer, en niet te vergeten weer tal van mooie Volvo,s.Mijne heren dank voor  alles en ook niet te vergeten de koffie  en de hapjes voor de  inwendige mens dank daar voor.                                                                                        Groeten, Henk en Bert.    

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-05-2010 19:39 #1277336 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Aha
Hebben zij die 760 Turbo te koop staan!
Is het nog wat ???

• Henk Huisman (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-05-2010 21:05 #1277344 door Henk Huisman (GAST)
Beantwoord door Henk Huisman (GAST) in topic 760 Turbo
Hoi, Henk
Die 760 Turbo heb ik niet zien staan aldaar.

Groeten Henk

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-05-2010 07:22 #1277372 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic PKK dag Emmeloord
Een beetje bijtijds vertrokken uit Prinsenbeek maar ik was ruim op tijd (dat zouden ze doordeweeks ook zo moeten regelen) en het laatste stukje asfalt naar Emmeloord op de A6 was van uitzonderlijke kwaliteit, de speciale deklaag deed de groene zoeven naar de pilotenweg 13 alwaar de koffie al klaar stond. Zag bij binnenkomst een mooie klokkenwinkel liggen die ik maar gelijk gekocht heb.Een aantal lampjes van de mijne deden het niet meer en waarschijnlijk een aantal breuken in het printgebeuren. Tja je moet toch wat te sleutelen hebben nietwaar en dat poetsen dat is niet mijn hobby. Dus voordat het 2e bakkie op was zat ie er al in. Mooi recht en alles werkte. Bedankt Jan en het geld komt er aan ! Gedurende de ochtend werd het parkeerterrein gevuld met tal van 850's en SenV70's het leek een speciale meeting voor T5's en R-en te worden. Er waren echt hele strakke bij, een genot om naar te kijken. Aan de achterkant van het gebouw (zie foto's Henk en Bert) gelukkig wat 940 en 760 ers. Verder prima gebabbeld met de diverse bezoekers en ook nog even iemand kunnen helpen met het trekken van een draad naar een actuator in de deur. Kwam tegen de middag voldaan thuis en ook nog met een lagere KM stand dan toen ik vertrok. Heren bedankt !

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-05-2010 22:06 #1277578 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Die bruine

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-05-2010 22:29 #1277582 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic bruine....
Ja, inderdaad, sprekend Slurpie, van buiten helemaal. Dat is de 760 van Barend (of Berend?), het maatje, compaan, van Henk en Jan. En van de Amerikaanse koplampenset. Helaas, de lampen zelf waren nog niet binnen. Feestje dus ietsie minder. Heb wel de houten dashbord strip(s), waar bij mij dat chromenstripje nog onder bijzit en de "radiozendervoetbediening". Kaai leuk.

Moderators: Jerry Stam