Geen lol meer hebben in je werk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-05-2010 22:02 #1081032
door V700 register
Geen lol meer hebben in je werk. is gemaakt door V700 register
Wat ik ook wel weer kan begrijpen...Wat een kapitaalvernietiging!
Oja, het laatste deel valt denk ik niet geheel binnen de sitereglementen maar gelukkig is mijn engels niet zo goed.
<a href="">
Oja, het laatste deel valt denk ik niet geheel binnen de sitereglementen maar gelukkig is mijn engels niet zo goed.
<a href="">
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-05-2010 22:09 #1276676
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Uit de oude doos.
Ongeveer 10 maanden terug, onstond over hetzelfde onderwerp dit topic: <h2 class="title"><a href="/node/27087">Hoe gek zijn amerikanen</a></h2>Echt onwaarschijnlijk, zonde, maar ja, regeltjes......tsk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-05-2010 22:09 #1276677
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Amerika...
Verwerpelijke Amerikaanse decadente wegwerpmentaliteit. Dit soort filmpjes bevestigen mijn vooroordelen wederom.
Lieme Huib
Lieme Huib
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-05-2010 08:53 #1276722
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic die mentaliteit
hebben we hier ook. Bijv. slooppremie. Ik heb in Amerika heel wat klassiekers op de weg gezien die er heel wat strakker uitzagen dan de gemiddelde klassieker hier. Echter voor oude gifbakken met V8's die 120pk leveren maar wel een uitstoot hebben van een vrachtwagen hebben ze daar een regeling die dit soort auto's opruimt. Dat daar ook wel eens mooie exemplaren tussen zitten is inderdaad zonde.
Vooroordelen heb ik veel bevestigd gezien daar maar hier in ons kleine landje kunnen we er ook wat van.
Hoe dan ook zonde van de onderdelen.
Vooroordelen heb ik veel bevestigd gezien daar maar hier in ons kleine landje kunnen we er ook wat van.
Hoe dan ook zonde van de onderdelen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-05-2010 20:07 #1276825
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja
Daar hebben ze ook niet zoveel zout.
Wat is gemiddeld, heb je ze geteld?
Wat is gemiddeld, heb je ze geteld?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-05-2010 21:07 #1276842
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gedrag
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-05-2010 22:18 #1276864
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic triest
het trieste van de Amerikaanse sloopregeling is dat de motoren kapot moeten worden gemaakt. Dan is een auto daadwerkelijk gesloopt. De motoren krijgen een liter van een goedje ingegoten dat "veranderd" in een soort zand / glassplinters zodat de motoren uiteindelijk vastlopen. Dat ze dan direct waardeloos zijn spreekt voorzich.
In Amerika kan men (mijns insziens) NIETS en dit resulteert er o.a. in dat ze geen fatsoenlijke kentekenregistratie kennen zoals wij in Nederland. Een kentekenbewijs door een erkend bedrijf laten innemen en aanmelden als "sloop" is in Europa voldoende. De auto wordt dan gedemonteerd en alle bruikbare delen worden weer verkocht aan mensen zoals wij, die een "oude" auto rijdend willen houden. Wij zijn (doorgaans) dolblij met een goed motorblok.
Leuk detail is dat een tweetal S80's niet kapot wilden, de motoren bleven maar lopen:
<a href=""> (deze krijgt net als ik wel wat astma na 2.40min)
<a href=""> (blijft maar lopen, maar doet een angstplasje koelvloeistof)
<a href=""> Jaguar X308, bij hetzelfde bedrijf, die stopt er wel snel mee....
In Amerika kan men (mijns insziens) NIETS en dit resulteert er o.a. in dat ze geen fatsoenlijke kentekenregistratie kennen zoals wij in Nederland. Een kentekenbewijs door een erkend bedrijf laten innemen en aanmelden als "sloop" is in Europa voldoende. De auto wordt dan gedemonteerd en alle bruikbare delen worden weer verkocht aan mensen zoals wij, die een "oude" auto rijdend willen houden. Wij zijn (doorgaans) dolblij met een goed motorblok.
Leuk detail is dat een tweetal S80's niet kapot wilden, de motoren bleven maar lopen:
<a href=""> (deze krijgt net als ik wel wat astma na 2.40min)
<a href=""> (blijft maar lopen, maar doet een angstplasje koelvloeistof)
<a href=""> Jaguar X308, bij hetzelfde bedrijf, die stopt er wel snel mee....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-05-2010 00:06 #1276884
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic doodzonde ...
Aan de reacties te zien zijn er gelukkig genoeg amerikanen die dit doodzonde vinden.
Obama is duidelijk geen autoliefhebber met zijn ***, pardon, domme maatregelen ...
Maargoed, dit is allemaal onder het mom van (jawel, daar is hij weer) vergroening. Beter voor het milieu e.d. (jaja)
Zo denken sommige "groenen" er dus blijkbaar over. Men neemt een volledig goede auto (de auto's moeten allemaal nog minimaal 1 maand "road permission" hebben), draait deze naar de spreekwoordelijke ****** waarna niemand er nog iets aan heeft, en koopt vervolgens een nieuwe auto die 1:10 i.p.v. 1:8 loopt. Alsof de productie van een nieuwe auto geen grondstoffen kost zoals olie, kunststof enz...... Hoe kortzichtig en naïef kun je zijn vraag ik me soms af... Of zouden ze écht zo dom zijn ?
Als het aan mij ligt gaan deze mensen lekker in hun ecologische hutjes op de hei zitten in hun geitewollensokken om daar ecologisch geteelde tuinbonen te eten, dan kan de rest van de maatschappij weer normaal leven zonder dit soort onzin...
Obama is duidelijk geen autoliefhebber met zijn ***, pardon, domme maatregelen ...
Maargoed, dit is allemaal onder het mom van (jawel, daar is hij weer) vergroening. Beter voor het milieu e.d. (jaja)
Zo denken sommige "groenen" er dus blijkbaar over. Men neemt een volledig goede auto (de auto's moeten allemaal nog minimaal 1 maand "road permission" hebben), draait deze naar de spreekwoordelijke ****** waarna niemand er nog iets aan heeft, en koopt vervolgens een nieuwe auto die 1:10 i.p.v. 1:8 loopt. Alsof de productie van een nieuwe auto geen grondstoffen kost zoals olie, kunststof enz...... Hoe kortzichtig en naïef kun je zijn vraag ik me soms af... Of zouden ze écht zo dom zijn ?
Als het aan mij ligt gaan deze mensen lekker in hun ecologische hutjes op de hei zitten in hun geitewollensokken om daar ecologisch geteelde tuinbonen te eten, dan kan de rest van de maatschappij weer normaal leven zonder dit soort onzin...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-05-2010 10:51 #1276927
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dit heeft ook helemaal niks
Dit heeft ook helemaal niks met " groener" of mileuvriendelijkheid te maken, dit gaat gewoon om meer auto's te verkopen.
Dat is hier in nederland niet anders, of zouden er echt mensen zijn dit denken dat een civic hybride of een polo bluemotion de wereld gaat redden,
Dat is hier in nederland niet anders, of zouden er echt mensen zijn dit denken dat een civic hybride of een polo bluemotion de wereld gaat redden,
- Ziko de Kubber
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
19-05-2010 11:15 #1276928
door Ziko de Kubber
Met vriendelijke groet, Ziko
Beantwoord door Ziko de Kubber in topic jazeker
Met vriendelijke groet, Ziko
Moderators: Jerry Stam