startrelais enzo...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mooi Bas dat je wat gevonden hebt, wellicht heb ik niet hard genoeg gezocht?! Het startgedeelte van de Dynastart werkt sowieso bij degege die er nu inzit. Het dynamogedeelte is nog maar de vraag. Van de losse die ik heb is er nog niets draaiend gemeten.Ik weet wel dat de startmotor werkte.
In ieder geval, met een werkend relais kan ik weer starten via de sleutel en drukknop en als dan als extra de accu nog geladen kan worden is het helemaal mooi natuurlijk! Ik ben benieuwd naar je bevindingen!
Er is een kans dat ik ook naar de PKKk dag ga, daar zie ik Gerben dan ook nog. Hij denkt trouwens nog dat dat relais vastzit aan de dynastart maar dat is dus niet zo, maar ik kan hem het hele zaakje wel even laten bekijken...
Als het niet 100 % bedrijfszeker gerepareerd kan worden dan opteer ik zonder meer nieuw! Het valt echt niet mee om zo'n 2 cylinder aan te slingeren als je alleen wil gaanvaren. ( met z'n 2-en kan er 1tje de kleppen lichten tijdens het ronddraaien/snelheid maken van het vliegwiel...)

Groeten Rudiger
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Ik had al zo'n idee toen ik je foto's zag, dat ie er niet aan 'vast' zat.rudiger schreef : Er is een kans dat ik ook naar de PKKk dag ga, daar zie ik Gerben dan ook nog. Hij denkt trouwens nog dat dat relais vastzit aan de dynastart maar dat is dus niet zo, maar ik kan hem het hele zaakje wel even laten bekijken...
Ik weet nog niet 100% zeker of ik naar de PkKk dag kom, wel bijna 100% zeker dat ik [een weekie later] naar de sleuteldag bij Nordicar kom.
Goed, mijn aanbod blijft, wil gerust [kosteloos] een kijkie nemen.
Mijn bedoeling is dan ook, dat ie dan weer als vanouds functioneert, starten en dynamo, en een startknoppie.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Eigenlijk beetje hetzekfde, met de sleuteldag bij Nordicar de week daarna is het best mogelijk dat ik de PKKK dag ook niet ga bezoeken... In ieder geval, naar Nordicar ga ik sowieso, is wat dichterbij!gerryberrie schreef : [Ik weet nog niet 100% zeker of ik naar de PkKk dag kom, wel bijna 100% zeker dat ik [een weekie later] naar de sleuteldag bij Nordicar kom.Goed, mijn aanbod blijft, wil gerust [kosteloos] een kijkie nemen.Mijn bedoeling is dan ook, dat ie dan weer als vanouds functioneert, starten en dynamo, en een startknoppie.Groeten,Gerben

Zie je daar wel..., Groet Rudiger
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat lijkt me een goed plan, neemt niet weg dat ik erg benieuwd ben waar je de onderdelen vandaan kunt halen én dat we als het eenmaal weer in een eventuele proefopstelling werkt samen aansluiten in mijn bootje en vervolgens een tochtje gaan maken? Mits je tijd kunt vrijmaken! ( is wel erg druk 2 kinderen.. psaarzame vrije tijd)Baseman schreef : Ik lees misschien niet goed, maar ik begrijp dat je bij Gerben kijkt of de zaak weer vervangen kan worden en je me weer een berichtje stuurt, als ik iets voor je kan doen?

.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een collega heeft een MD7A in zijn boot, zelfde serie zeg maar en inmiddels wat adressen opgeduikeld.Er zit er eentje in de US, daar had ik de prijzen ook gevonden.rudiger schreef : .......neemt niet weg dat ik erg benieuwd ben waar je de onderdelen vandaan kunt halen