Nieuw: Lokatie-aanduiding bij advertenties.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-05-2010 21:27 #1080881
door V700 register
Nieuw: Lokatie-aanduiding bij advertenties. is gemaakt door V700 register
Het kwam van de week al eens ter sprake en steeds vaker zie ik de vraag, al dan niet door mezelf gesteld, waar een aangeboden item (auto, onderdeel oid.) zich bevindt.
Na een test je op onze testomgeving, heb ik zojuist een extra tekstvak aangemaakt bij advertenties.
Het invullen van dit tekstvak is optioneel, dus niet verplicht.Er staat een korte uitleg bij, maar ik voorzie dat de strekking wel duidelijk is.
De tekst die je er invuld, komt in de regel onder de titel in de advertentie te staan. Mocht je besluiten niets in te vullen, ziet de advertentie er net zo uit als voorheen.
Enfin, mocht er nog iets aan mankeren, verneem ik dat graag.
Na een test je op onze testomgeving, heb ik zojuist een extra tekstvak aangemaakt bij advertenties.
Het invullen van dit tekstvak is optioneel, dus niet verplicht.Er staat een korte uitleg bij, maar ik voorzie dat de strekking wel duidelijk is.
De tekst die je er invuld, komt in de regel onder de titel in de advertentie te staan. Mocht je besluiten niets in te vullen, ziet de advertentie er net zo uit als voorheen.
Enfin, mocht er nog iets aan mankeren, verneem ik dat graag.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-05-2010 21:46 #1275484
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet verplicht
Het veld invullen is zoals Bas aangeeft optioneel, evenals de aanduiding van de locatie (postcode gebied, kengetal, plaatsnaam, provincie, streek etc). Het kan dus zo precies of wellicht zo niet-precies als u wilt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-05-2010 21:50 #1275485
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt.
Bedankt voor de aanvulling Henk, nu teruglezend zie ik, dat ik dat er inderdaad wel duielijker in hat kunnen zetten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-05-2010 21:57 #1275486
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mooi
mooi, handige uitbreiding....volgende stap een google maps integratie?
Moderators: Jerry Stam