Volvo Vida opvolger van Vadis, wie heeft ervaring hiermee?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hier en daar is het op internet te vinden...maar wie heeft er al ervaring mee?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb de DVD hier liggen, een poging tot installatie gedaan maar het werkt voor geen meter met de bijgevoegde handleiding en de update van Volvo-Ned.
Weggegooid geld dus.
Ik meen me te herinneren dat het fout liep op de installatie van Apache en SQL, maar nergens in de handleiding staan een van beide genoemd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bas... zou ik daar eens mee mogen spelen, ben redelijk thuis in Apache, en zeker MySql (het is mijn dagelijks werk). Als ik dan het e.e.a. uitgezocht heb kan ik een handleiding maken etc. Alles in het geheim natuurlijk want het mag niet eigenlijk ;bBaseman schreef : Ja, ik.
Ik heb de DVD hier liggen, een poging tot installatie gedaan maar het werkt voor geen meter met de bijgevoegde handleiding en de update van Volvo-Ned.
Weggegooid geld dus.
Ik meen me te herinneren dat het fout liep op de installatie van Apache en SQL, maar nergens in de handleiding staan een van beide genoemd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- A en J De Man
- Nieuw lid
-
ik heb vida nu draaien na wat installatie problemen en weet nu dus ook wat je moet doen bij bepaalde installatie problemen. Mocht je nog problemen hebben bij installeren, zeg het maar en ik help je er wel doorheen.
groetjes,
Jac
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nou, graag.Jac schreef : Mocht je nog problemen hebben bij installeren, zeg het maar en ik help je er wel doorheen.
Moet alleen effe een laptop zoeken waar ik nog ruimte op heb, om het te installeren.