Aantal 780 in België op de weg?

• Hedwig Lambrechts
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-04-2010 15:42 #1080481 door Hedwig Lambrechts
Aantal 780 in België op de weg? is gemaakt door Hedwig Lambrechts
Reeds lang tracht ik te achterhalen hoeveel 780-ers er nog op kenteken staan in België en onlangs heb ik bij toeval de hand kunnen leggen op een lijst.In januari 2008 stonden er nog slechts 24 op kenteken!Nu had ik wel een ideetje van het aantal nog rond rijdende maar dat het een zo bedroevend laag aantal was had ik toch niet verwacht!3 van de lijst hebben dezelfde datum van 1° in gebruikname als die van op huidig kenteken gezet, dus nog steeds de originele eigenaar of een directe afstammeling. Veel kans om er eentje tegen te komen is er niet. Ondertussen zijn we weeral 2 jaar verder en kan het aantal nog veel minder zijn.Van eentje uit de lijst weet ik dat al zeker, die heeft onlangs z'n kenteken teruggestuurd naar de dienst DIV en de wagen ergens weg gezet. Hoeveel er nog ergens in een schuurtje staan zal moeilijk te achterhalen zijn maar dat zullen er wel nog vele tientallen zijn. Ik ken er al zeker eentje die er negen (!) heeft wegstaan.Groeten,Hedwig

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• K. Lelievre
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-04-2010 18:28 #1273173 door K. Lelievre
Beantwoord door K. Lelievre in topic Ik heb geen idee hoeveel het
Ik heb geen idee hoeveel het er nog zijn maar veel zullen het er in ieder geval niet zijn.  Ik kwam onlangs een zwaar rokende 780 DTIC tegen in het Gentse.  De eerste en enige die ik ooit al rijdend tegenkwam. Er stond hier onlangs nog eentje te koop in de buurt.  Een benzine met veel carroseriewerk en slechte houtafwerking op het  dashboard.  Maar ik denk dat die ook richting nederland vertrokken is.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC