ff helpen met zweeds
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-04-2010 14:31 #1080455
door V700 register
ff helpen met zweeds is gemaakt door V700 register
Beste medefans,
In Zweden heb ik een auto zien staan wat precies is wat ik wil. Nu heb ik echter nog een paar vraagjes voordat ik die bak wil reserveren om haar vervolgens zo snel mogelijk te gaan halen.Aangezien ik mijn cursusje zweeds net pas begonnen ben en net tot 10 kan tellen zoek ik iemand die mij ff kan helpen met wat mailtjes vertalen of ff bellen o.i.d.
Ik hoorde dat online 740's snel gaan dus ik hoop dat dat op korte termijn kan.Wie wil? Ben nog geen lid maar dat komt zodra ik een 700 onder me kont heb:D
In Zweden heb ik een auto zien staan wat precies is wat ik wil. Nu heb ik echter nog een paar vraagjes voordat ik die bak wil reserveren om haar vervolgens zo snel mogelijk te gaan halen.Aangezien ik mijn cursusje zweeds net pas begonnen ben en net tot 10 kan tellen zoek ik iemand die mij ff kan helpen met wat mailtjes vertalen of ff bellen o.i.d.
Ik hoorde dat online 740's snel gaan dus ik hoop dat dat op korte termijn kan.Wie wil? Ben nog geen lid maar dat komt zodra ik een 700 onder me kont heb:D
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-04-2010 21:21 #1273061
door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic lGp?? Deze dan maar doen?
LOKALT: Svenska flygbolag förlorar miljoner SPORT: Allsvenskan: Tre poäng för Gais MOTOR: Hyr stygg vill du ha din Volvo? Volvo 740 Automat 17 400 mil -86Sökresultatet | Nästa »Säljes av Andreas Otto. Insänd 27 mars 17:19. Ta bort, ändra, förnya din annons.                               Pris: 4 000:- Modellår: 1986[/b],
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-04-2010 21:24 #1273062
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Wat wil je weten of wat kan
Wat wil je weten of wat kan ik voor je doen?
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-04-2010 21:38 #1273065
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Ik lees net even
Ik lees net even verder,
Niet gekeurd, uit de belasting, oppervlakkige roest, schakelbediening heeft speling maar R, D en N doen het nog, achterlichten doen het niet, en er is olielekkage.
Zou je niet even verder zoeken, 400 euro is misschien niet veel maar wat komt er allemaal bij.
Ik weet bijna zeker dat er veel mooiere te vinden zijn, als je wat wilt weten hoor ik het wel.
Ton.
Niet gekeurd, uit de belasting, oppervlakkige roest, schakelbediening heeft speling maar R, D en N doen het nog, achterlichten doen het niet, en er is olielekkage.
Zou je niet even verder zoeken, 400 euro is misschien niet veel maar wat komt er allemaal bij.
Ik weet bijna zeker dat er veel mooiere te vinden zijn, als je wat wilt weten hoor ik het wel.
Ton.
Moderators: Jerry Stam