Deze is het niet geworden
- John Blummel
- Nieuw lid
-

Carlo heeft nog een paar mooie staan. Ook op Gaspedaal het nodige aangetroffen (Serva A'foort). Uiteraard geen koopjes, maar wel goed. Dus... succes.

av jb
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- John Blummel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik was in de war denk ikMichael Oud schreef :
Hè?Jeroen schreef : en dat is je Derde!
mooie kar man! gefeliciteerd
Hier staat die van Johnb.
www.comparis.ch/Carfinder/marktplatz/Details.aspx?id=10934508
en op <a href=" www.autoscout24.ch/AS24Web/Detail.aspx?f...mp;page=1&row=10 ">autoscout.zwi
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Hallo John,john b schreef : weitere Informationen Fahrzeugdaten Fahrzeugart: Occasion Aufbau: Kombi Kilometerstand: 110'000 km Erstzulassung: 03.1997 Getriebe: Manuell Hubraum: 2'316 ccm Leistung: 135 PS Treibstoff: Benzin Verbrauch (St/Land/Tot in l): (13.7 / 8.3 / 10.3) Energieeffizienzklasse: k.A. Farbe aussen: Weiss Farbe innen: Grau Sitzplätze: 5 Anzahl Türen: 5 Garantie: k.A. Letzte MFK: 11.7.2007 Technische Daten: Zylinder: 4 Leergewicht: 1526 kg Abgasnorm: Euro 2 CO2-Ausstoss: k.A. Höchstgeschwindigkeit: 190 Anzahl Gänge: 5 Antrieb: Hinterradantrieb Details anzeigen Zu Favoriten hinzufügen Angebot weiterempfehlen E-Mail an einen Freund Angebot auf Facebook kundtun Angebot twittern Bookmark auf Mister Wong Bookmark auf Delicious Als Suchabo speichern
Bedankt voor het aanbod, maar de naam is Willem en geen Rudiger , dus blind kopen, al is het een witte, zal ik niet gauw doen. Prijs staat er niet bij en bij Miljoenenjacht heb ik vanavond weer niets gewonnen .
Wat je al eerder schreef zijn de auto's bij Carlo redelijk aan de prijs en een beetje boven budget.
Lijkt mij dat de bovenstaande witte ook, gelet op de kilometerstand en, op eerste gezicht, de staat van de auto, ook ruim boven budget ligt , maar toch bedankt voor het aanbod
- John Blummel
- Nieuw lid
-

jb