Deze is het niet geworden

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-04-2010 20:03 #1272447 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic 945 gezocht?
Hoi Willem,

Carlo heeft nog een paar mooie staan. Ook op Gaspedaal het nodige aangetroffen (Serva A'foort). Uiteraard geen koopjes, maar wel goed. Dus... succes.

av jb

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-04-2010 20:10 #1272449 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic meebrengen????
 weitere Informationen   Fahrzeugdaten Fahrzeugart: Occasion Aufbau: Kombi Kilometerstand: 110'000 km Erstzulassung: 03.1997 Getriebe: Manuell Hubraum: 2'316 ccm Leistung: 135 PS Treibstoff: Benzin Verbrauch (St/Land/Tot in l): (13.7 / 8.3 / 10.3) Energieeffizienzklasse: k.A. Farbe aussen: Weiss Farbe innen: Grau Sitzplätze: 5 Anzahl Türen: 5 Garantie: k.A. Letzte MFK: 11.7.2007   Technische Daten: Zylinder: 4 Leergewicht: 1526 kg Abgasnorm: Euro 2 CO2-Ausstoss: k.A. Höchstgeschwindigkeit: 190 Anzahl Gänge: 5 Antrieb: Hinterradantrieb Details anzeigen    Zu Favoriten hinzufügen  Angebot weiterempfehlen  E-Mail an einen Freund Angebot auf Facebook kundtun Angebot twittern Bookmark auf Mister Wong Bookmark auf Delicious      Als Suchabo speichern    

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-04-2010 22:30 #1272463 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic in den oorlog

Michael Oud schreef :

Jeroen schreef : en dat is je Derde!
 mooie kar man! gefeliciteerd

Hè?

Ik was in de war denk ik

Hier staat die van Johnb.
www.comparis.ch/Carfinder/marktplatz/Details.aspx?id=10934508
en op <a href=" www.autoscout24.ch/AS24Web/Detail.aspx?f...mp;page=1&row=10 ">autoscout.zwi

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-04-2010 22:39 #1272468 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Mooi !

john b schreef :  weitere Informationen   Fahrzeugdaten Fahrzeugart: Occasion Aufbau: Kombi Kilometerstand: 110'000 km Erstzulassung: 03.1997 Getriebe: Manuell Hubraum: 2'316 ccm Leistung: 135 PS Treibstoff: Benzin Verbrauch (St/Land/Tot in l): (13.7 / 8.3 / 10.3) Energieeffizienzklasse: k.A. Farbe aussen: Weiss Farbe innen: Grau Sitzplätze: 5 Anzahl Türen: 5 Garantie: k.A. Letzte MFK: 11.7.2007   Technische Daten: Zylinder: 4 Leergewicht: 1526 kg Abgasnorm: Euro 2 CO2-Ausstoss: k.A. Höchstgeschwindigkeit: 190 Anzahl Gänge: 5 Antrieb: Hinterradantrieb Details anzeigen    Zu Favoriten hinzufügen  Angebot weiterempfehlen  E-Mail an einen Freund Angebot auf Facebook kundtun Angebot twittern Bookmark auf Mister Wong Bookmark auf Delicious      Als Suchabo speichern    

Hallo John,
Bedankt voor het aanbod, maar de naam is Willem en geen Rudiger , dus blind kopen, al is het een witte, zal ik niet gauw doen. Prijs staat er niet bij en bij Miljoenenjacht heb ik vanavond weer niets gewonnen .
Wat je al eerder schreef zijn de auto's bij Carlo redelijk aan de prijs en een beetje boven budget. 
Lijkt mij dat de bovenstaande witte ook, gelet op de kilometerstand en, op eerste gezicht, de staat van de auto, ook ruim boven budget ligt , maar toch bedankt voor het aanbod

• John Blummel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-04-2010 23:09 #1272481 door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic the war-man
warman dus.
&#160;
jb

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC