Vadis, wat is meest recente versie
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Yup,benno schreef : Even off-topic misschien maar weet er iemand hoe je de VADIS omgeving kunt installeren op een virtual PC. Behalve VOlvo heb ik ook nog opels, BMW's en andere catalogi die allemaal gelijkwaardig met eigen databaseengines werken. Alles op een pc installeren doe ik dan ook liever niet zomaar maar als ik e.e.a. op een Virtual kwijt kan vind ik het prima. Als ik echter probeer VADIS in een VPC te installeren krijg ik allerlei enge Scriptfouten dus dat lijkt niet te gaan lukken. Iemand wel succes gehad ???
Draait naar volle tevredenheid met 256 Mb geheugen geconfigureerd. Draait zelfs met 128Mb. Staat allemaal voorgeinstalleerd op W2K samen met PDF creator. Indien je de Shared folders gebruikt, kun je de PDF op je eigen PC zetten.
Draait trouwens met VMWareplayer en niet met VPC.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bedankt voor de tip,

Benno
p.s. nu kan ik tenminste mijn BMW, Landrover en Volvo software gemakkelijker draaien.
- guy horn (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Oke. Dan moet ik eens gaan kijken. Het is wel makkelijk dat ik nu hoor dat de versie die op Marktplaats wordt aangeboden niet zo 1-2-3 is te installeren. Aangezien ik enigzins digibeet ben op sommige fronten zal dat even knutselen worden.asatter schreef : Tinus, versie van 2004 A nederlands die ik gebruik, heeft (net als de Andere versies) gewoon het onderdelen syteem van de 740
VOLVO 744 GL (B230F) 1990
>> 4 Raeder sangen mit, das Lied der Autobahn <<
Lidnummer 1103
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Groeten.Hedwig
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zelf downloaden voor eigen gebruik is één ding - ik ben ook niet heilig .
Maar er vervolgens weer aan verdienen, of betalen voor software met een onduidelijk herkomst gaat mij ook te ver. Gratis uitwisselen van 'grijze' software tussen club(of forum)leden is nog weer wat anders, maar dat zou ik niet hier in het openbaar doen.
Bestaat er overigens überhaupt een manier om volledig legaal aan VADIS te komen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is gewoon een stukje van mijn eigen auto en daar heb ik netjes voor betaald.Chilm schreef : waarom heb jij mijn avatar gepikt, zilver gespoten en onder een ander hoek er weer ingezet?
Mooi he...
En ik vind die van mij mooier , de avatar dan. Wie de mooiste auto heeft doen we hopelijk nog wel een keertje in het echt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat is een deal...PNordic schreef :
Is gewoon een stukje van mijn eigen auto en daar heb ik netjes voor betaald.Chilm schreef : waarom heb jij mijn avatar gepikt, zilver gespoten en onder een ander hoek er weer ingezet?
Mooi he...
En ik vind die van mij mooier , de avatar dan. Wie de mooiste auto heeft doen we hopelijk nog wel een keertje in het echt.