Vadis, wat is meest recente versie

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-04-2010 13:07 #1272178 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Werkt als een speer

benno schreef : Even off-topic misschien maar weet er iemand hoe je de VADIS omgeving kunt installeren op een virtual PC. Behalve VOlvo heb ik ook nog opels, BMW's en andere catalogi die allemaal gelijkwaardig met eigen databaseengines werken. Alles op een pc installeren doe ik dan ook liever niet zomaar maar als ik e.e.a. op een Virtual kwijt kan vind ik het prima. Als ik echter probeer VADIS in een VPC te installeren krijg ik allerlei enge Scriptfouten dus dat lijkt niet te gaan lukken. Iemand wel succes gehad ???

Yup,
Draait naar volle tevredenheid met 256 Mb geheugen geconfigureerd. Draait zelfs met 128Mb. Staat allemaal voorgeinstalleerd op W2K samen met PDF creator. Indien je de Shared folders gebruikt, kun je de PDF op je eigen PC zetten.
Draait trouwens met VMWareplayer en niet met VPC.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-04-2010 18:28 #1272200 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inderdaad, mijn VPC even
Inderdaad, mijn VPC even geconverteerd naar VMware en hoppa het werkt in een keer. Mickeysoft fails again.
 Bedankt voor de tip,

Benno
p.s. nu kan ik tenminste mijn BMW, Landrover en Volvo software gemakkelijker draaien.

• guy horn (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-04-2010 19:13 #1272206 door guy horn (GAST)
Beantwoord door guy horn (GAST) in topic heling?
Als Vadis niet legaal is, dan is doorverkopen heling. Met download heb ik geen probleem maar doorverkoop gaat mij te ver. Zelf heb ik gewoon VVadis via piratebay gedownload; VADIS 2005 EDITION A - EN. Application version 6.7a.2775

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-04-2010 21:00 #1272712 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic VADIS

asatter schreef : Tinus, versie van 2004 A nederlands die ik gebruik, heeft (net als de Andere versies) gewoon het onderdelen syteem van de 740

Oke. Dan moet ik eens gaan kijken. Het is wel makkelijk dat ik nu hoor dat de versie die op Marktplaats wordt aangeboden niet zo 1-2-3 is te installeren. Aangezien ik enigzins digibeet ben op sommige fronten zal dat even knutselen worden.
VOLVO 744 GL (B230F) 1990
>> 4 Raeder sangen mit, das Lied der Autobahn <<
Lidnummer 1103

• Hedwig Lambrechts
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-04-2010 21:13 #1272715 door Hedwig Lambrechts
Beantwoord door Hedwig Lambrechts in topic 2005 A
Vadis is ontwikkeld geweest om informatie te verstrekken over de nieuwe modellen en om de 1 à 2 maanden kwam er een bijgewerkte versie uit.Steeds met de nieuwste wijzigingen maar ook met als extra wat gegevens van de oudere modellen.Dus is het wel een kwestie een zo recent mogelijke versie te hebben.De laatste Nederlandstalige versie is de versie 2005 A maar daarom staat ook daar alles nog niet in.
Groeten.Hedwig

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-04-2010 21:24 #1272716 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou moe

guyhorn schreef : Als Vadis niet legaal is, dan is doorverkopen heling. Met download heb ik geen probleem maar doorverkoop gaat mij te ver.

Dat... slaat echt nergens op Guy, je bent óf voor óf tegen illegaal, maar zoals jij redeneert is heel krom

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-04-2010 22:21 #1272724 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Eens
Ik ben het wel met Guy eens .
Zelf downloaden voor eigen gebruik is één ding - ik ben ook niet heilig
Maar er vervolgens weer aan verdienen, of betalen voor software met een onduidelijk herkomst gaat mij ook te ver.  Gratis uitwisselen van 'grijze' software tussen club(of forum)leden is nog weer wat anders, maar dat zou ik niet hier in het openbaar doen.
Bestaat er overigens überhaupt een manier om volledig legaal aan VADIS te komen? 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-04-2010 22:37 #1272731 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zeg
Zeg Nordic... dat wilde ik altijd nog eens vragen, waarom heb jij mijn avatar gepikt, zilver gespoten en onder een ander hoek er weer ingezet? Mooi he...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-04-2010 22:56 #1272737 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nee hoor

Chilm schreef : waarom heb jij mijn avatar gepikt, zilver gespoten en onder een ander hoek er weer ingezet?

Mooi he...

Is gewoon een stukje van mijn eigen auto en daar heb ik netjes voor betaald.
En ik vind die van mij mooier , de avatar dan. Wie de mooiste auto heeft doen we hopelijk nog wel een keertje in het echt.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-04-2010 12:16 #1272796 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Deal

PNordic schreef :

Chilm schreef : waarom heb jij mijn avatar gepikt, zilver gespoten en onder een ander hoek er weer ingezet?

Mooi he...

Is gewoon een stukje van mijn eigen auto en daar heb ik netjes voor betaald.
En ik vind die van mij mooier , de avatar dan. Wie de mooiste auto heeft doen we hopelijk nog wel een keertje in het echt.

Dat is een deal...

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC