nog wat foto"s ook van de audio inbouw in de kofferbak

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-04-2010 18:06 #1080178 door V700 register
Maar het resultaat mag er zijn 2zatgerdagen lang waarvan de eerste alleen passen en meten, frame bouwen ,
ook de bekabeling erg netjes moeten wegwerken maar dit gaat prima in een volvo
ik hoop dat jullie dit mooi vinden.en de kofferbak ruimte is niet echt veel kleiner geworden, ik kan gewoon nog overal bij
groetjes Marcel.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-04-2010 18:12 #1271691 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoe of wat
Heb je de subwoofer zelf in een kast gemaakt of zo gekocht en de aansluiting/kabels zitten achter de plank waarop versterker en subwoofer kast zit zeker en hoe zit de gehele unit weer vast.
Aan achterbank of zo gemonteerd heb je daar ook nog foto's van.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-04-2010 18:42 #1271696 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic alles zelf gemaakt
hier komt het verhaal:Ben begonnen met alle kabels trekken vanaf de radio unit langs de midden tunnel naar achter de stroom toevoer kabel is 10 mm3 heb ik langs de kabelgoot gelegd aan de bijrijders zijde met op de accu 65amp. een hoofdzekering van 40 amp.toen alle bekabeling klaar was,hebben we de achterbank gedemonteerd om de kabels er netjes doorheen te laten lopen.
en ook de hoedenplank eraf gehaald, en 16:9 2weg speakers (jbl gto)gemonteerd onder de hoeden plank en deve ook meer netjes bekleed dus niks te zien.Dan een bestaande kist (oorspronkelijk dicht) een slotpoort in gevreest, \kist bekleed en daarna de subwoofer erin gezet een 10 inch MTX thunder serie.dan eerst een frame gemaakt voor de perfect passende voorplaat.voorplaat uitgezaagd en gleufje gefreest voor de kabels.dan versterker JBL classic 4channel 75watt rms per kanaal gemonterd alles aangesloten voorplaat tegen het frame gemonteerd alles afstellen en ....formidabel geluid zou je eigenlijk moeten horen.
nou dat was het wel zo"n beetje gr. marcel

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-04-2010 17:22 #1271789 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ziet er erg netjes uit
Ziet er erg netjes uit

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-04-2010 17:42 #1271790 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mooi, maar...
Netjes gedaan hoor, maar ik vind dat je toch wel veel hebt moeten inleveren qau ruimte. Ook je skiluik is niet meer te gebruiken...

Zelf heb ik ook een eind versterker ingebouw (met als voorversterker de SC801), maar die heb ik aan de andere kant van de cd wisselaar geschroefd. Die hangt aan het stalen frame van de hoedenplank. De subwoofer is bij mij een grote kast die er makkelijk uit gehaald kan worden. 
Alles is weer terug te zetten in originele staat.. 
Zal wel wat foto's maken als ik mijn toestel weer terug heb

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC