Nieuwe auto
- V700 register
- Nieuw lid
-
Inmiddels heb ik de g3 installatie laten inbouwen, waarbij ik gelijk heb gevraagd of de garage een blik kon werpen op de schokdempers. Zij constateerde dat de schokbrekers aan de achterkant inderdaad totaal versleten waren en die zijn dus vervangen. Al met al, een fijne wagen, maar nog niet echt een goede start.Nog even een pluspuntje: verbruik tot nu toe gemiddeld 1:9Groeten Jelmer
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een beetje tegenslag moet kunnen: dat geeft zo'n band met je auto. Je gaat met zelfs met hem praten, heb ik gemerkt. (In mijn geval eerst maandenlang vloeken, maar goed..)
Ik heb gewoon volgehouden onder het motto: op een nieuwe auto schrijf ik nog steeds meer af per jaar dan wat ik in de 940 heb gestopt!
Je moet toch positief blijven hè? Maar goed: nu is ook mijn 940 een beer van een auto die gaat als de brandweer! Ik wens jou hetzelfde en nog lang plezier!
Plaats eens een foto?

- V700 register
- Nieuw lid
-
Haha, dat vloeken is herkenbaar. Gelukkig is het de laatste paar jaren bij mij niet echt meer nodig geweest.whitehorse schreef : Een beetje tegenslag moet kunnen: dat geeft zo'n band met je auto. Je gaat met zelfs met hem praten, heb ik gemerkt. (In mijn geval eerst maandenlang vloeken, maar goed..)
Ik heb gewoon volgehouden onder het motto: op een nieuwe auto schrijf ik nog steeds meer af per jaar dan wat ik in de 940 heb gestopt!
@ Jelmer: Als een 940 eenmaal doet wat ie moet doen, dan is het een prettige en ruime reisauto.
Misschien is het een idee om eens langs te komen op een sleuteldag. Als je lid bent kan je daar naar toe komen. Je kan (correct me if I am wrong) volgens mij zelfs ter plekke lid worden. Al is er in dat geval over het algemeen vaak geen plaats meer om de auto op de brug te parkeren. Op zo'n dag kan je de hele auto (laten) checken en alles wat vervangen moet worden of er aan zit te komen verhelpen. Dat scheelt misschien nog een keer schrikken onderweg. Dat van die schokdempers lijkt me bijvoorbeeld bij 120 in de regen niet echt een leuke ervaring...
Hoe dna ook, veel plezier en succes ermee!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat is correct.Niels 944 16V schreef : Je kan (correct me if I am wrong) volgens mij zelfs ter plekke lid worden.
Als de persoon in kwestie dit vooraf, bij inschrijven voor de sleuteldag kenbaar maakt aan de RC en het 'dienstdoende' bestuurslid op de sleuteldag bevestigd dat de aanmeldingsgelden voldaan zijn voor het ingaan van de brugtijd, voorzie ik geen enkel probleem.Niels 944 16V schreef : Al is er in dat geval over het algemeen vaak geen plaats meer om de auto op de brug te parkeren.
- V700 register
- Nieuw lid
-