Champagne 760 GLE Estate 1990 leuk voor de liefhebber?
- Marc Jarmuszewski (GAST)
- Nieuw lid
-
Gezien de kleur van de auto en de status van de vorige eigenaar, wat dacht je van Veuve Cliquot?achnaton schreef : Moet ik nog wel een goede naam verzinnen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

de emoticon was natuurlijk bewust erbij gezet, en dat het toch een béétje belerend overkomt? Dan heb ik mijn doel bereikt!
Ergens hoop ik stiekum dat de GK binnen de vereniging blijft, maar goed, als iemand buiten de deur hem wilt kopen ga ik geen nee zeggen.....
Dat van die bijl lijkt me een strak plan!

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Die had ik ooit, zilver met rode bekleding maar die is buiten de club dus die naam is vrij. Beige van binnen en buiten is echt wel hoerig -
- V700 register
- Nieuw lid
-
Miquel dat is dan bij deze geregeld!Miquelangelo1969 schreef : Hoi Valentijn,
Dat van die bijl lijkt me een strak plan!
GG,
@Paul, hartelijk dank voor de suggestie, maar ik denk dat ik voor de naam van Marc ga, klinkt iets sympathieker.
@Marc, je hebt er vast al meer gedaan maar die had ik gewoon nog niet gezien, maar wat mij betreft heb je jouw eerste goede daad als voorzitter gedaan, spot on Veuve Cliquot! Dat wordt 'm, hè waarom kom ik daar zelf nou niet op....?
Enfin, binnenkort maar eens kijken of we de weduwe weer een beetje in oude glorie kunnen herstellen....
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Even hierop inhakend... ik houd binnenkort nog een hoop beige interieurdelen over, die komen welliswaar uit een 744GLE maar misschien zit er wat voor je bij? Gaat anders naar de vuil stort.... De middenarmsteun met bekerhouder is helaas kapot.achnaton schreef : Enfin, binnenkort maar eens kijken of we de weduwe weer een beetje in oude glorie kunnen herstellen....

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
- Marc Jarmuszewski (GAST)
- Nieuw lid
-
- Ziko de Kubber
-
- Senior lid
-
Prachtig dat goud met beige interieur, had ik maar een 740 met die combinatie! (Staat er inderdaad 1 op marktplaats, maar die is te nieuw... enkel 86ers of ouder komen er hier in)
Met vriendelijke groet, Ziko
- John Blummel
- Nieuw lid
-
- John Blummel
- Nieuw lid
-