740 met 73dznd km!!!! 1986
- John Blummel
- Nieuw lid
-
En ook dit klopt: van eerste eigenaar, momenteel 93 jaar, je kunt hem dus nog anrufen.
Volvo heeft 3 jaar in de kelder gestaan. Rechterachterscherm was wel gespoten, vanwege kleine schade, zo heb ik geconstateerd. Panelen LV + LA bovenzijde wat losgelaten, maar nog wel te repareren.
Alles is dus echt nieuw: je ziet en voelt het aan het stuur, het kunststof, de schakelaars.
Mocht iemand interesse hebben...en over de vraagprijs heb ik het nog niet gehad, maar zal wel niet weinig zijn.

av JB

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Groetjes
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Inderdaad toeval. Ik werd gebeld door een goede kennis van mij, met de mededeling dat hij "een Volvo had meegenomen".
Bleek dus een 740 te zijn. En dan ook nog in de kleur waarvan ik er al twee bezit, maar ja, je kunt niet alles hebben in het leven.
Ik zal eens vragen of er wat foto's deze kant op kunnen komen, en anders roepen we gewoon de hulp in van JEROEOEOEN!!!!!!

gr JB
- V700 register
- Nieuw lid
-
Waarom niet?john b schreef : ...en over de vraagprijs heb ik het nog niet gehad, maar zal wel niet weinig zijn.
Denk je nou echt dat iemand van 93, die al drie jaar niet meer rijdt, 6000 euro gaat vragen.Mannetjes van die leeftijd (niet denigrerend bedoelt) geven er niks om, bleek tot twee maal toe bij mij.Dat zijn wat je noemt de krenten uit de pap.
De vraag is eigenlijk, voor welk bedrag degene die hem nu gekocht heeft, hem doorverkoopt aan een mogelijk geintresserde. Dan is de krent er wel uit, uit die pap......
- John Blummel
- Nieuw lid
-
En inderdaad, ik denk dat de uiteindelijke vraagprijs vrij fors zal zijn, wel onder de tien mille, geen hoofdprijs dus, dat is naar mijn inschatting.
In 'verkoopklare showroomstaat" zou ie dat zeker waard zijn. Zo meenemen zou ook een optie zijn, zeker voor mij, maar ook daar heb ik het nog niet over gehad. Naar ik heb begrepen had ook Carlo interesse, en dat is dan weer een hint voor de kwaliteit.
In dit geval is het overigens zo, dat de hoogbejaarde Herr zijn zaken liet behartigen door zijn zoons...en die waren echt wel bij de tijd.
av jb
- V700 register
- Nieuw lid
-
Al is het maar om te kijken of ze het kunnen missen in deportemonnee.
Frits (Die wel benieuwd is naar de foto's)
<!--[if gte mso 9]><xml> <w:WordDocument> <w:View>Normal</w:View> <w:Zoom>0</w:Zoom> <w:HyphenationZone>21</w:HyphenationZone> <w:PunctuationKerning/> <w:ValidateAgainstSchemas/> <w:SaveIfXMLInvalid>false</w:SaveIfXMLInvalid> <w:IgnoreMixedContent>false</w:IgnoreMixedContent> <w:AlwaysShowPlaceholderText>false</w:AlwaysShowPlaceholderText> <w:Compatibility> <w:BreakWrappedTables/> <w:SnapToGridInCell/> <w:WrapTextWithPunct/> <w:UseAsianBreakRules/> <w:DontGrowAutofit/> </w:Compatibility> <w:BrowserLevel>MicrosoftInternetExplorer4</w:BrowserLevel> </w:WordDocument> </xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml> <w:LatentStyles DefLockedState="false" LatentStyleCount="156"> </w:LatentStyles> </xml><![endif]--> <!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} -->
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Houd dan rekening met 9.999,99, dan valt het altijd mee.

av bjb
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mocht geloof ik weg voor een kleine 1000 euro.
Wat een jaartje niet kan doen ...
- John Blummel
- Nieuw lid
-

av jb
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wilde toen ook mijn toenmalige 440 inruilen, moest toen 750 bijbetalen ....
Maar ja, dat betekende toen wel twee jaar wachten.
Daarbij had ik geen plek om te stallen, aangezien daar een 740 op lpg staat te wachten die over 3mnd vrij van wordt.
Daarnaast blijkt een 740 nu toch een beetje te groot om er twee van te hebben.
Was waarschijnlijk een goed investeer gevalletje geweest, toch moeten inruilen op mijn 440?
Maar ja toen stond er ook een witte turbo van '85, ook hard over na moeten denken.
Die had ik eigenlijk wel moeten kopen.........