De grote trek
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hart. groet Hans Kakes

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ook ik heb bij PG Auto's hetzelfde laten doen nl. de motor en ook het koelsysteem laten flushen. Olieverbruik is fors verminderd, ca. 1 ltr op 9000 km, en de kleur van het koelwater is nu weer groen. De auto voelt een stuk soepeler aan. Kortm zeker voor een auto met een hoge km stand aan te raden.
Veel zon en plezier in Spanje.

Gr. Cees
- V700 register
- Nieuw lid
-
Lijkt me helemaal geweldig!Kakes010 schreef : De komende maanden vormen de 960 en de caravan mijn huis. We genieten er nog maar van.
Uit vorige postings heb ik begrepen dat je inmiddels een leeftijd hebt bereikt waarop je dit soort dingen kunt doen, veel plezier!
Rob K.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hert.gr. Hans Kakes

- V700 register
- Nieuw lid
-
<pre>Daar ga ik weer. </pre><pre> Buiten regent het en ongewild dwalen mijn gedachten af naar warme stranden.</pre><pre> </pre><pre>Cees van Epenhuijsen Lidnummer 160. </pre><pre>Volvo V90 3.0 BINNENKORT TE KOOP</pre>Kakes010 schreef : Laten wij nou vlak bij St.Pere Pescador in Castello dÉmpuries zitten. Een plek aan het strand met schitterend uitzicht op de baai van Rosas.
Hert.gr. Hans Kakes
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat wordt één groot feest! Als je vier maanden blijft, kunnen we een meet en greet organiseren, wij zitten in l'Escala en dan komt Cees ook vast en zeker even langsKakes010 schreef : Laten wij nou vlak bij St.Pere Pescador in Castello dÉmpuries zitten. Een plek aan het strand met schitterend uitzicht op de baai van Rosas.
Rob K.