Kleine klusjes die veel voldoening geven
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-03-2010 07:56 #1269241
door V700 register
De radio heb ik weer uit gehaald. (ondanks dat het een hele mooie nieuwe was)
Equalizer zit er nog in met een radio met cd wisselaar.
Beantwoord door V700 register in topic eruit
Peter,peter 54 schreef : Hallo Frits wat,grappig ik heb enige weken geleden dezelfde radio ingebouwd in mijn 740.
Staat mooier als de ct 503 die ik eerst had.
Groeten
Peter
De radio heb ik weer uit gehaald. (ondanks dat het een hele mooie nieuwe was)
Equalizer zit er nog in met een radio met cd wisselaar.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-03-2010 11:19 #1269251
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Kleine klusjes
Alle schoon te maken oppervlaktes van de motor onder handen genomen met een doek met peut en op de bekende punten een dotje vet. Kapotte rubbers (meestal slijtagesporen bij de deuren) vervangen. Alle schakelaars op het dashbord stof en vetvrij gemaakt. Het gehele dashbord eens lekker verwennen met een goede cockpitspray. Uiteraard de ramen schoon maken met een oplossing ammonia en water. Al het mos van de raamrubbers verwijderen. De velgen (voorzichtig met dat spul) met thinner geheel vetvrij en schoon maken. Op de plek waar geen handgreep zit (links boven de bestuurdersstoel) maar wel twee van die kunststof plaatjes die mij althans altijd kraken bij koude ochtenden, los gemaakt en vilt er tussen gefrot zodat ze geen lawaai meer maken. De zwarte strips aan de buitenkant met lijnolie behandelen (dat blijft er maanden op zitten) De vlekken op de hemelbekleding met die droge schuim verwijderen. Gasveren achter vervangen echt 3 minuten werk en een statig openende klep is weer te zien.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-03-2010 20:54 #1269299
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Asbak
Ik krijg altijd veel voldoening van het legen van de asbak en de stofzuiger er eens flink doorheen te halen. Afgelopen weekend gedaan, en ik rij sindsdien weer met een iets grotere grijns rond.
Moderators: Jerry Stam