Franse 745
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-03-2010 23:39 #1079714
door V700 register
Franse 745 is gemaakt door V700 register
Hallo,
Is er iemand van de vereniging die woensdag 24 maart een metaalgrijze 745 is gaan halen vanuit Frankrijk?
Ik ben rond 18u op de terugweg naar belgie op de A1 tegen Bapaume voorbijgestoken geweest door een rode bestelbus van het type Citroen Jumpy / Peugeot Expert met op de autotrailer de 745.
Kon het niet laten even een goededag te zeggen met de grootlichten. Een paar kilometer verder stond ie aan de kant even te checken of alles goed vast lag. Ter hoogte van Carvin ging ie me terug over waar ik hem voor de laatste keer zag aan het tankstation van Palemphin.
Het was een auto die afkomstig was uit Bretagne, het 29 ste departement.
Blijkbaar zijn er nog mensen die een groot hart hebben voor onze modellen, en die deze in Frankrijk gaan halen...
Groeten, Hugo
Is er iemand van de vereniging die woensdag 24 maart een metaalgrijze 745 is gaan halen vanuit Frankrijk?
Ik ben rond 18u op de terugweg naar belgie op de A1 tegen Bapaume voorbijgestoken geweest door een rode bestelbus van het type Citroen Jumpy / Peugeot Expert met op de autotrailer de 745.
Kon het niet laten even een goededag te zeggen met de grootlichten. Een paar kilometer verder stond ie aan de kant even te checken of alles goed vast lag. Ter hoogte van Carvin ging ie me terug over waar ik hem voor de laatste keer zag aan het tankstation van Palemphin.
Blijkbaar zijn er nog mensen die een groot hart hebben voor onze modellen, en die deze in Frankrijk gaan halen...
Groeten, Hugo
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-03-2010 23:49 #1268850
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Voorspellen
Leuk dat je iemand in/uit de toekomst bent tegenkomen! Het is pas 6 maart, maar leuk dat je iemand tegen gaat komen op 24 maart!
Groeten,Gerben
Ik ben dat iniedergeval niet, heb geen plannen om op 24 maart een volvo op te gaan halen, en ook geen plannen daarvoor gehad.Hugo De Moor schreef : Is er iemand van de vereniging die woensdag >24 maart< een metaalgrijze 745 is gaan halen vanuit Frankrijk?
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-03-2010 23:49 #1268851
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ale Hugo
Jij kunt al ver vooruit kijken 24 maart een Volvo gaan halen in Frankrijk en onderaan zet je de ronde van Vlaanderen op zaterdag 6 februari welk jaar ?
En de datum van je onderwerp is vandaan 06 maart 2010 ??
En de datum van je onderwerp is vandaan 06 maart 2010 ??
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-03-2010 23:58 #1268852
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oeps, aangepast
Hallo,
Is er iemand van de vereniging die woensdag 3 maart een metaalgrijze 745 is gaan halen vanuit Frankrijk?
Groetjes, Hugo
Is er iemand van de vereniging die woensdag 3 maart een metaalgrijze 745 is gaan halen vanuit Frankrijk?
Groetjes, Hugo
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-03-2010 00:03 #1268854
door A. Remy
Beantwoord door A. Remy in topic UK
Dag Hugo,
Ik was het ook niet, maar als je zaterdag 20 maart 2010 in Frankrijk (tussen Calais en De Panne) bent zou je wel eens een zilvergrijze 965 op een trailer kunnen zien. Dan ga ik namelijk ene gaan halen in Engeland.
MVG
Wolwo
Ik was het ook niet, maar als je zaterdag 20 maart 2010 in Frankrijk (tussen Calais en De Panne) bent zou je wel eens een zilvergrijze 965 op een trailer kunnen zien. Dan ga ik namelijk ene gaan halen in Engeland.
MVG
Wolwo
Moderators: Jerry Stam