pas maar weer op in Apeldoorn.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-03-2010 11:50 #1079638 door V700 register
pas maar weer op in Apeldoorn. is gemaakt door V700 register
www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?p=659571#659571
Nog zo'n fijn verhaal van de "heren" handelaren in de sleutelbloemstraat in Apeldoorn.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-03-2010 12:45 #1268475 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic stemmingmakerij
1. Ik kan niet bij de link - moet inloggen en heb geen account.
2. Ik zou het fijn vinden als niet alle Apeldoornse autohandelaren steeds over één kam geschoren worden. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-03-2010 12:55 #1268479 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 2. Maar dat gebeurt toch ook
2. Maar dat gebeurt toch ook niet? Het gaat toch specifiek om de "heren" handelaren aan de sleutelbloemstraat? En leuk of niet leuk, maar daar zitten een paar "heren" die zich berucht hebben gemaakt in de rest van Nederland en die gerust in 1 adem genoemd mogen worden met Jet Cars in Rotterdam en Europort in Hoofddorp...... En dan gaat het niet over kwaliteit, service en betrouwbaarheid.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-03-2010 12:59 #1268483 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic O
Ik werd getriggered door de kop van het topic en toen ik de link wilde checken om te kijken wat er bedoeld werd kon ik er dus niet bij. Daarom misschien handiger om de schuldigen (of verdachten) gewoon met naam in het topic te noemen? Dan weten we dat we daar voorzichtig moeten zijn en kunnen we er (tot nader order) van uit gaan dat de verdere Apeldoornse autohandel net zo betrouwbaar is als elders.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-03-2010 13:02 #1268485 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic In de links die Jeroen
In de links die Jeroen plaatst wordt specifiek melding gemaakt van Schild Car Center. Daarnaast worden er wat meer algemene opmerkingen gemaakt over garages aan de sleutelbloemstraat, maar die worden niet met name genoemd verder. Ook komt er nog wel een verdwaalde opmerking over apeldoornse handelaren in het algemeen, maar het topic zelf ging specifiek over Schild.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-03-2010 13:04 #1268486 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat soort
Dat soort ervaringen kan beter door de daadwerkelijke slachtoffers geplaatst worden op sites die daar voor bedoeld zijn (bijv. Autoweek, myriewvdealer). Hier verhalen uit 2e, 3e of zelfs 4e hand en eventuele niet-gestaafde beweringen gaan plaatsen lijkt me niet geschikt.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-03-2010 13:08 #1268488 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic samenvatting

PNordic schreef : 1. Ik kan niet bij de link - moet inloggen en heb geen account.
2. Ik zou het fijn vinden als niet alle Apeldoornse autohandelaren steeds over één kam geschoren worden. 

De SAABdealer in die straat is wel ok schijnt. :-)

EndlessQuest schreef : ....  in 1 adem genoemd mogen worden met Europort in Hoofddorp...... En dan gaat het niet over kwaliteit, service en betrouwbaarheid.

Die kende ik nog niet, ook een goeie tip dus.
Even de samenvatting:Car Center Schild een fraai exemplaar aan. Van te voren even gebeld en volgens de verkoper was het een importwagen uit Duitsland en zaten de onderhoudsgegevens erbij. Eenmaal ter plaatse bleek het toch om een auto uit België te gaan. Collega vertrouwde het niet en keek eens goed onder de motorkap. Daar trof hij een sticker van de distributiewissel aan met een kilometerstand die veel hoger was dan hetgeen op de teller stond. Verkoper had er geen verklaring voor. Uiteraard had mijn collega geen interesse meer. Even googelen op dit bedrijf levert meer soortgelijke verhalen op. en zoek verder hier op "Apeldoorn" 
www.autoweek.nl/myreviewdealerindex.php
En de sleutelbloemstraat in Apeldoorn is zo berucht als het maar kan zijn, al jaren lang, en ook nog steeds terecht.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-03-2010 13:11 #1268491 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Europort ken ik uit eigen
Europort ken ik uit eigen ervaring. Gelukkig niet verder gekomen dan een enkel gesprek in de showroom (toen ik al wist dat ze bekend stonden om het betere zaag, hak en laswerk). Was op zoek naar een Volvo 480 en liep toevallig langs daar. Liep even binnen en gelijk twee man in m`n nek, of ik iets zocht. Ja, ik zoek een 480 Turbo. Oh die heb ik niet, maar ik heb wel een Porsche 928. Is toch veel mooier joh! Tsja, dan ben ik meteen klaar hoor

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-03-2010 13:22 #1268495 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oss, Velddriel, en ik gok Meunchengladbeek ook

PNordic schreef : dat de verdere Apeldoornse autohandel net zo betrouwbaar is als elders.

Maarre kom je uit Apeldoorn?
Ik ken nog een paar plekken, waar je van je leven geen auto zou moeten kopen:
Oss (Marc bevers, Arno's autos Coen Droomers om er maar een paar te noemen)
Velddriel (die hele doorgaande weg niet, bijv van Zon, Mathari, Hooijmans en Hooijkaas)
en laatst was ik Dld, En in Mönchengladbach is het waarschijnlijk zeer opletten geblazen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-03-2010 13:33 #1268499 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Scheren oke maar niet over dezelfde kam!
Ingediend door EndlessQuest op Woe, 2010/03/03 - 12:55. 2. Maar dat gebeurt toch ook niet? Het gaat toch specifiek om de "heren" handelaren aan de sleutelbloemstraat?

Aan de sleutelbloemstraat in Apeldoorn zitten veel autohandelaren,het zal zo zijn dat er minder betrouwbare tussenzitten.
Maar als je een betrouwbaar bedrijf hebt aan de Sleutelbloemstraat ondervindt je mogelijk schade door bovengenoemde opmerking.
Je scheert dan alle bedrijven aan de Sleutelbloemstraat over een kam.
Kan toch niet je bedoeling zijn hoop ik?

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC