sleuteldag bij Harrie Arendsen te Ruurlo
- Alexander Satter
-
- Nieuw lid
-
- LIFE FREE OR DIE
Op 10 april 2010 opent Harrie Arendsen te Ruurlo voor het eerst de deuren voor de sleuteldag voor de Volvo 700 Vereniging.
Harrie Arendsen is een Volvo Dealer en is bereid om deze dag hun garage en kennis ter beschikking te stellen.
Onze collega's van de 850 club zijn ons reeds voor geweest voor een impressie van de dag zie: www.harriearendsen.nl/Volvo-850-sleuteldag-2009.htm
wij hopen dat we er net zo'n drukke en gezellige dag van kunnen maken.
er zijn vier bruggen en 1 extra plaats om werkzaamheden te verichten,in de garage.
en er is nog genoeg ruimte voor inschrijvingen.
Het item staat in de agenda en aldaar kun je aangeven of je voornemens bent te verschijnen.Het inschrijfformulier hangt daar ook aan.
Ben je voornemens te gaan sleutelen en/of kom je op de koffie, zend dan uiterlijk 14 dagen van tevoren het formulier naar de secretaris, zoals onderaan het formulier staat aangegeven.
BELANGERIJK:Het formulier is aangepast en bevat nu ook een regel met de vraag om het VIN-nummer en het forumalias.ivm evt. te bestellen onderdelen Beide moeten worden ingevuld. LET DAAR OP, alsjeblieft, dat maakt het plannen en verwerken van de formulier voor mij aanzienlijk makkelijker.Naast het volledig invullen, ook graag correct invullen, werkzaamheden kort omschrijven in het juiste vakje, de eventuele technische ondersteuning ook graag toelichten.
Pas als het formulier via de secretaris bij mij terecht komt, is de aanmelding definitief.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-

je geeft een prachtig visitekaartje af als nieuwbakken RC.
Meteen een nieuw sleuteladres.
Helemaal top, dank voor je inzet.
En jij en Tom alvast succes met het inplannen en opzetten voor 10 april.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe functie.
En natuurlijk kom ik ook even kijken, zou niet weten wat ik aan mijn auto moet doen (oh ja de censor moet er nog in)
Maar lijkt me leuk om even bij te kletsen, en voor die censor ga ik natuurlijk geen brug afhuren, er komen vast mensen met veel grotere klussen.
super geregeld.
ps: moet ik me dan eigenlijk ook aanmelden, nou ja ik hoor het wel.
Groetjes Peter</div>
de inschrijfformulieren kunnen naar de Secretaris (secretaris@volvo700vereniging.nl) zo als op het inschrijfformulier staat en evt een CC naar mij Volvo940@kpnplanet.nl.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

Schrijf je maar gewoon in, ik verwacht in dit geval toch geen problemen hoor.
Ik heb een mailtje naar de secretaris gestuurd om te vragen of hij ervoor kan zorgen dat je nu snel lid wordt.

We zien je inschrijfformulier wel komen!

- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Hallo Ries,RVL schreef : De een na de andere sleuteldag komt voorbij en ik zit knarsens aan de kant want ik heb een maand of wat geleden het lidmaatschap aangevraagd en de automatische incasso ingestuurd maar tot op heden noppes. Jammer want ik heb echt een probleem met die HAWK AB van Baseman en heb jullie hulp echt nodig! Toch maar even afwachten dus....
Je kunt je altijd inschrijven voor een sleuteldag. Alle inschrijvingen dienen naar het scretariaat gemaild te worden ter controle van het lidmaatschap. Je was vanzelf "boven water" gekomen.
Ik zie je inschrijving graag tegemoet, voor de rest van de info heb ik je een PB gestuurd.