Lift gevraagd: van Roermond naar Annen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-02-2010 20:01 #1079477
door V700 register
Lift gevraagd: van Roermond naar Annen. is gemaakt door V700 register
Dag mede lotgenoten,
Van Swedish240 heb ik de velgen, doppen en banden overgenomen. Deze staan op dit moment in Roermond en ik woon in Annen; geen geringe afstand. Vandaar de volgende vraag: is er iemand onder jullie die binnenkort een reis in de planning heeft via Roermond naar het hoge Noorden? Zo ja zou het dan mogelijk zijn deze velgen, doppen en banden mee te nemen? Dat zou heel mooi zijn!
Van Swedish240 heb ik de velgen, doppen en banden overgenomen. Deze staan op dit moment in Roermond en ik woon in Annen; geen geringe afstand. Vandaar de volgende vraag: is er iemand onder jullie die binnenkort een reis in de planning heeft via Roermond naar het hoge Noorden? Zo ja zou het dan mogelijk zijn deze velgen, doppen en banden mee te nemen? Dat zou heel mooi zijn!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-02-2010 07:29 #1267525
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Annen
Met het risico dat je beledigd raakt vraag ik toch maar waar ligt Annen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-02-2010 08:52 #1267529
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Amaaai
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-02-2010 09:50 #1267540
door Leon Doensen
Flauw hè, maar wat een inkopper
Beantwoord door Leon Doensen in topic ???
Henk zal niet beledigd zijn, eerder stomverbaasd(net als ik) Ik wist ook niet waar het lag maarja, ik 'heb <a href=" maps.google.com/maps?q=Annen&rls=com...amp;hl=nl&tab=wl ">google op mn pc' en omdat jij dat niet hebt; tussen Assen en VeendamRVL schreef : Met het risico dat je beledigd raakt vraag ik toch maar waar ligt Annen?
Flauw hè, maar wat een inkopper
Moderators: Jerry Stam