voorstellen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-02-2010 10:46 #1079415 door V700 register
voorstellen is gemaakt door V700 register

Zal me nu toch maar eens voorstellen,
Mijn naam is Freddie Bakker, ik rij al zo'n 10 jaar volvo. Heb onlangs als hobby auto een 760 TD gekocht.
Eerste indruk tijdens de proefrit was; wauw wat een tractor. Maar nadat de motor warm was begon ik de auto echt te waarderen. Dus toch maar gekocht.
Het is nu zover dat mijn V50 nu al maanden stil staat in de garage in ik dagelijks in de 760 rijdt.  Soms ontdek ik wat kleine mankementen, maar gewoon leuk om te repareren.
Ben zelfs zover gegaan dat ik een hefbrug heb gekocht om zoveel mogelijk zelf te kunnen doen.
Al met al heb ik nu een geweldige fijne auto en alles werkt inmiddels,(zelfs de airco) en als je er lang genoeg naar kijkt ga je hem zelfs mooi vinden.
Heb inmiddels ook veel aan deze website gehad, staat echt boordevol met goede informatie.
Ga zo door met z'n allen.  

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-02-2010 12:39 #1267049 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leuk
Leuk dat je ons hebt gevonden en veel plezier beleeft aan de 760 ! Een eigen brug zou ik ook wel willen maar gaat beetje lastig ivm ruimte (woon in een appartement). Spaar nu maar voor een garagekrik :)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-02-2010 13:38 #1267067 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Freddie & Fred
Hoi Freddie met Fred

Ook ik heb een 760 GLE estate TDic  en was bij de 1e blik verliefd erop. 
Trouwens "als je niet gelooft in liefde op het 1e gezicht die je er toch gewoon wat langer over "  .
Maar zo te lezen is het al zovermet je.

Wat een wagen en toen ik ging proefrijden helemaal.  Een lokomotief met turbo ! 

Ook maanden aan gerestaureerd , jammer genoeg zonder hefbrug. De ergste klus was de....................hemel.

NB lid worden van de clus is echt de moeite waard.  bv korting op onderdelen bij dealers enz enz 

Veel 760 plezier !

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-02-2010 15:21 #1267089 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 760
Hee hallo,
Welkom hier. 760's worden steeds unieker. Leuk om te lezen dat er als maar meer mensen bij ons clubje komen. Stiekem hoop ik dan dat het komt omdat ik heb lopen flyeren :-), maar ik heb nog enkel 940's geflyerd. Heb je foto's van je auto?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-02-2010 18:51 #1267164 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic   Leuk om te horen dat ik

Leuk om te horen dat ik niet de enigste ben die een 760 heeft, maar had niet anders verwacht.
Ik wordt met de dag gekker van die auto. Binnen kort steunlager van de cardanas vervangen, en wiellager.
Er zit ook nog een cobra alarm op uit de jaren 80, deze overweeg ik om eruit te halen. Misschien iemand intresse?
Hemel gaat er ook nog uit. om opnieuw te bekleden.
Laswerk zit er voorlopig niet aan te komen, het is een zuid franse auto.

Zal binnenkort een paar foto's maken.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-02-2010 20:40 #1267218 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welkom
Hoi Freddie
Leuk weer iemand bij de club.
En ik zal je meteen even geruststellen, ook ik ben in het bezit van een 760 een estate 2.3 Tic
Groetjes Peter uit Enschede

Moderators: Jerry Stam